Skip to main content

Hallo beste kpners,

Neem je ziggo sport voor de formule 1 en komt dit door Corona voorlopig te vervallen . Een reden waar ik alle begrip voor op kan brengen. Het zelfde geldt voor de rest van alle sporten die stil liggen . Het enige verstandige wat de sportwereld kan doen . Alle lof daarvoor..

 

des te jammerder is het dat kpn je blijft houden aan het opzeg termijn van een maand om ziggo sport te kunnen opzeggen . 
je zou toch mogen verwachten dat men hier in nu wat coulanter zich op stelt . Maar helaas KPN werkt hier niet aan mee. 
 

ben benieuwd naar jullie mening en ervaring?

Tsjaa, het is natuurlijk ook niet de schuld van KPN. Los daarvan zijn er jaarlijks ook periodes dat er nauwelijks voetbal is, dan stoppen toch ook niet meteen alle abonnementen op Fox Sports. 

Mijn persoonlijke mening is dat een opzegtermijn van een maand best redelijk is. KPN maakt ook kosten met de administratie en zij betalen ook op hun beurt ook Ziggo weer voor de doorgifte.   

Ik zou me er niet al te druk om maken, gewoon nu opzeggen en dan is het over een maand geregeld. (Er zijn nu andere zaken om je dus over te maken.) 

 


Tja, feitelijk krijg je je van KPN wat je hebt besteld....de doorlevering van Ziggo Sport. Ziggo is vervolgens degene die verantwoordelijk is voor de content op dit kanaal.


Al contact op genomen met ziggo sport en zij zeggen dat de hoofdprovider daar over gaat dus in mijn geval kpn . 
 

@ Noordzee ik maak me niet druk maar had een andere opstelling van kpn verwacht juist in deze tijd dat men zelf ook aan hun monteurs denken is een goede zaak . 


Ach, de minimale afnametijd is 1 maand. Daarna is het per dag opzegbaar en wordt het ook per dag in rekening gebracht. Dus als je het na 1 maand + 1 dag direct uitzet betaal je dus maar voor 1 maand en 1 dag.

Tot nu toe is er nog geen enkele provider die die eerste maand vergoed.

En gezien het ENORME WERELDWIJDE probleem… is dat éne maandje niets natuurlijk. Ik heb me er, ondanks minimuminkomen, niet druk om gemaakt.


Hi @honda46, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Zoals aangegeven, wij zijn niet verantwoordelijk voor de invulling van het pakket. Het is niet fijn nu inderdaad, maar op dit moment kan ik hier geen vergoeding voor indienen. We hebben wel wat extra zenders open gezet om toch het aanbod wat breder te maken in deze tijden!


Reageer