Skip to main content

Waarom is ziggo sport dit weekend nog niet vrij?

 

Mijn moeder (Gelderland) en ik (Noord holland) hebben vanochtend al F1 VT 1 via 233 gekeken.

Heb je soms een eigen zenderlijst actief staan? Daar komen zenderwijzigingen niet vanzelf in. Ik gebruik altijd ‘alle zenders’.


Ik heb ook net zitten kijken. Zender 233, Als je hem niet zien kijk dan even ook in instellingen zenders verbergen of hij misschien verborgen is.


Zelfs met de volledige zenderlijst is 233 niet te zien. Kies ik 233 dan krijg ik het scherm waar je moet betalen.

 


Hier zie ik de zenders wel en kan ik er ook gewoon voor kiezen.


Kijk even bij de verborgen zenders.

De Formule 1 is ook te zien via Canvas en RTL (47).


Hi @Kleuver, welkom op ons forum. Mijn excuses voor de mosterd na de maaltijd, maar is het nog gelukt om te zenders zichtbaar te krijgen? Ik hoor het graag van je!


Ja dit is gelukt nadat ik de ontvanger handmatig gereset had. Ging er ten onrechte vanuit dat KPN dit automatisch zou doen.


Dank je wel voor de update. Doorgaans worden de zenders ook automatisch opengezet, waarom dat bij jou niet is gebeurd kan ik helaas niet verklaren. Maar ik ben wel blij om te lezen dat je de zenders hebt kunnen kijken! Als ik nog iets voor je kan betekenen, trek gerust aan de bel!


Reageer