Skip to main content
Beantwoord

ziggo sport

• August 28, 2020
  • 8 reacties
  • 118 keer bekeken

Waarom is ziggo sport dit weekend nog niet vrij?

Beste antwoord door Kleuver

Ja dit is gelukt nadat ik de ontvanger handmatig gereset had. Ging er ten onrechte vanuit dat KPN dit automatisch zou doen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • August 28, 2020

Mijn moeder (Gelderland) en ik (Noord holland) hebben vanochtend al F1 VT 1 via 233 gekeken.

Heb je soms een eigen zenderlijst actief staan? Daar komen zenderwijzigingen niet vanzelf in. Ik gebruik altijd ‘alle zenders’.

• August 28, 2020

Ik heb ook net zitten kijken. Zender 233, Als je hem niet zien kijk dan even ook in instellingen zenders verbergen of hij misschien verborgen is.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 28, 2020

Zelfs met de volledige zenderlijst is 233 niet te zien. Kies ik 233 dan krijg ik het scherm waar je moet betalen.

wjb
Wijsgeer
  • August 28, 2020

Hier zie ik de zenders wel en kan ik er ook gewoon voor kiezen.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • August 28, 2020

Kijk even bij de verborgen zenders.

De Formule 1 is ook te zien via Canvas en RTL (47).

Ron van KPN
Helper
Forum|alt.badge.img+10
  • Oud-Moderator
  • September 1, 2020

Hi @Kleuver, welkom op ons forum. Mijn excuses voor de mosterd na de maaltijd, maar is het nog gelukt om te zenders zichtbaar te krijgen? Ik hoor het graag van je!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • September 1, 2020

Ja dit is gelukt nadat ik de ontvanger handmatig gereset had. Ging er ten onrechte vanuit dat KPN dit automatisch zou doen.

Ron van KPN
Helper
Forum|alt.badge.img+10
  • Oud-Moderator
  • September 2, 2020

Dank je wel voor de update. Doorgaans worden de zenders ook automatisch opengezet, waarom dat bij jou niet is gebeurd kan ik helaas niet verklaren. Maar ik ben wel blij om te lezen dat je de zenders hebt kunnen kijken! Als ik nog iets voor je kan betekenen, trek gerust aan de bel!