Skip to main content
Beantwoord

Ziggo Sport aanzetten lukt nog steeds niet

• March 27, 2021
  • 3 reacties
  • 36 keer bekeken

Wout1964
Deelnemer
Forum|alt.badge.img

Ik heb hetzelfde probleem met Ziggo Sport; afgelopen woensdag geprobeerd te activeren en heb nu nog steeds dezelfde melding staan. Al vier keer contact gehad met de klantenservice maar dus nog steeds niet opgelost.... 😣

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hoi @Wout1964, krijg je die melding nu nog steeds? Ik heb voor je gekeken en ik zie het zenderpakket nu actief staan. Het is nadat je het topic aanmaakte actief geworden zo te zien. Lukt het inmiddels ook om de zenders te kijken?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 29, 2021

Hoi @Wout1964, krijg je die melding nu nog steeds? Ik heb voor je gekeken en ik zie het zenderpakket nu actief staan. Het is nadat je het topic aanmaakte actief geworden zo te zien. Lukt het inmiddels ook om de zenders te kijken?

Wout1964
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • March 29, 2021

Hoi Jasper, dat klopt. Zaterdag was de melding "in behandeling" verdwenen en heb ik het zenderpakket opnieuw aangevraagd. Het is toen wel gelukt, ik ben alleen vergeten dat hier aan te passen... Sorry hiervoor!

Jasper van KPN
Moderator

Geen probleem @Wout1964, het belangrijkste is dat het werkt en het kunt kijken :wink:  Veel kijkplezier! Als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.