Skip to main content

Vandaag sloot ik een ESPN totaal pakket af. Toen ik zag dat hier geen Premier League bij zat, dacht ik - voor een 2 EUR ‘upgrade’ heb je alle sportzenders met Ziggo Totaal. Echter, bleek dit een heel ander pakket te zijn waar weer geen eredivisie bij zit. 

Dit 2e abbonement wilde ik dus meteen weer annuleren, maar nu staat er dat het een maand duurt. Ik wil dit 2e pakket helemaal niet en ik heb dat meteen in de minuten erna duidelijk gemaakt. Ik wil graag mijn geld terug, of beter gezegd: het moet nooit afgeschreven worden! Hoe kan ik daar voor zorgen?

 

Vriendelijke groet

Je titel en je verhaal staan tegengesteld aan elkaar.

Even voor de duidelijkheid: je wilt dus ESPN, met o.m. Nederlands, Duits en Amerikaans voetbal en (vrouwen) tennis behouden?

En Ziggo Sport, met o.m. Engels, Spaans, Portugees, italiaans voetbal en Formule 1 weer kwijt?

Normaliter kun je het de eerste maand, nu toevallig ook een kalendermaand, niet opzeggen. Daarna dagelijks beëindigen. Ik weet wel zeker dat dit niet handmatig overruled kan worden.
Zet dus i.i.g. in je agenda om Z.S. per 2 juni weer stop te zetten.


Bedankt voor je snelle reactie Peter. Wel slechte service als het én een gevalletje pech gehad is (dus gewoon de maand betalen) én je ook nog eens niet alvast stop kan zetten, zodat je het risico loopt dat je het alsnog te laat stopzet en voor meerdere maanden betaalt.

En de verwarrende titels v.d. pakketten vind ik eerlijk gezegd ook best misleidend, maar misschien ben ik de enige die zo dom is dat ‘ie dacht dat je voor 2 EUR extra per maand een ‘upgrade’ kon krijgen van Eredivise/Bundesliga op ESPN Totaal naar alle sport op Ziggo Totaal.


Na de eerste maand (bv van 16 april - 16 mei) betaal je feitelijk per dag voor de extra pakketten. Je krijgt een hele maand in rekening maar bij de volgende factuur gaan de niet gebruikte dagen er weer vanaf. Dat valt dus mee.

En als je het na de eerste maand het 'maanden’ te lang laat doorlopen en vergeet stop te zetten dan is dat “een beetje dom". Vraag maar Maxima...

 

En verwarrend? 
Ik vind ESPN voor 12,99 en Ziggo Sport voor 14,99 totaal niet verwarrend.
kpn.com/espn en kpn.com/ziggosport . Waar staat dat Z.S. dan voor '’maar'’ 2 euro extra genomen kan worden als je al ESPN hebt???? (mag je gerust de link van geven hi hi :grin:

ESPN….. Ziggo Sport…. het klinkt al niet eens hetzelfde.

Hier op het forum, ik ben hier 6½ jaar actief, ben jij bij mijn weten de eerst die het zo interpreteert.

P.S. nog genoten van de Formule 1 vandaag? (je hebt het Z.S. pakket toch nu)


Welkom, @Chris01293, goed dat je ons hebt gevonden! Ik begrijp uit jouw verhaal dat je graag de Premier League wil kijken. Je hebt hiervoor ESPN Compleet aangezet. Maar omdat Premier League hier niet te kijken is, heb je Ziggo Sport Totaal aangezet, hopend dat het hier wel te kijken is. Maar nu blijkt dat Ziggo Sport Totaal geen Eredivisie uitzendt. Dit klopt helemaal. ESPN Compleet en Ziggo Sport Totaal zijn twee compleet verschillende pakketten met allebei hun eigen aanbod, zoals PeterG ook al aangeeft. Op onze website kun je zien welke sporten je met welk pakket kunt bekijken.

De informatie die PeterG je heeft gegeven met betrekking tot het uitzetten van het zenderpakket klopt ook helemaal. Bij het aanzetten van een zenderpakket dien je minimaal één maand af te nemen. Om te voorkomen dat je een maand voor niets betaalt, heb je de eerst maand niet de optie om het zenderpakket stop te zetten. Na de eerste maand kan je het zenderpakket uitzetten wanneer je wilt. Je betaalt vanaf dat moment per dag. Ja, je betaalt een maand vooruit, zoals altijd, maar op de volgende factuur worden de teveel betaalde kosten voor het zenderpakket dan weer in minder gebracht. Zo betaal je alleen voor de dagen dat je gebruik maakt van het zenderpakket. Ook wij kunnen het zenderpakket niet eerder uitzetten.


Ach nu heb je wel Eredivisie (ESPN-pakket) en Premier league (Ziggo Sport-pakket) tot je beschikking.