Skip to main content

Ziggo pakket werkt niet en espn pakket wel en tegelijkertijd aan gezet, staan allebei in overzicht van factuur, vorig jaar ook al heel veel problemen gehad, toen moest ik teveel betalen omdat het niet lukte en door eigen fout steeds aan geklikt. Dus geen zin om te bellen ivm hoge kosten. Dus ja hoe zie ik nu wel ziggo sport?

 

Admin: eigen topic aangemaakt

Al gekeken of ze per ongeluk verborgen staan, @Renaatjuh ?

Of eigen zenderlijst in gebruik waar (later) toegevoegde zenders ook niet vanzelf in komen?


Al gekeken of ze per ongeluk verborgen staan, @Renaatjuh ?

Of eigen zenderlijst in gebruik waar (later) toegevoegde zenders ook niet vanzelf in komen?

Zenderlijst niets mee gedaan @PeterG , want ik zie de zenders wel maar staat dat ik nog moet bestellen terwijl in het overzicht van factuur al bij staat. Helaas morgen dus naar de KPN winkel. Bedankt!


Hoi @Renaatjuh. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je niet gelijk naar de zenders van Ziggo sport kon kijken. Ben je inmiddels al verder geholpen in één van onze winkels? Als je nog steeds niet naar deze zenders kan kijken hoor ik het graag van je! Laat je in dat geval jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic? :blush:


@Vikash  bedankt voor je reactie, ik heb gister met 0800 nummer gebeld , eerst moest ik mijn ontvanger uit en aan zetten. Vond ie een update dus dat gedaan, zei die jongen aan de telefoon na dit dan doet hij het wel. Helaas niet dus, dus weer bellen , diegene heeft mijn zender pakketten uit gezet  en hij zei dat hij ze morgen ( vandaag dus ) weer aan zal zetten ik dan vanaf 14 uur ze wel kan ontvangen. 
Dus moet ik dus afwachten😟


Ah oke.Ik ga er vanuit dat mijn collega dit probleem voor jou oplost, als dat niet het geval is hoor ik dat graag! 


@Vikash helaas mijn zoon keek net en nog steeds niets dus zo even bellen maar weer, heel vervelend. Want waarom dan dat je zelf iets kan aanzetten en het vervolgens niet werkt. Het is nu de 2de keer. En heeft niets met verborgen zenders of iets te maken, jammer dat diegene aan de telefoon ook niet echt weet wat hij moet doen. Zodra ik tijd heb ga ik bellen.


@Renaatjuh Ik heb dit gisteren intern doorgezet naar een achterliggende afdeling om verder uit te laten zoeken. Ik verwacht dat dit probleem z.s.m. wordt verholpen. Laat je mij weten wanneer het probleem is verholpen?


@Vikash Hoi hoi, ik kreeg gister na wij contact verbroken hadden telefoon van de achterliggende afdeling , sprak mijn voicemail in, hij kon ook nog niet zien wat er precies is. Hij zal met zijn collega’s vandaag overleggen en zo snel mogelijk het probleem verhelpen. Ziggo pakket staat nog steeds aan maar doet natuurlijk niets. Dus al met al is het dus zwaar klote😞


@Renaatjuh Ik zie dat mijn collega's nog bezig zijn met het uitzoeken hiervan. Ze geven inderdaad aan dat ze iets langer nodig hebben om dit op te kunnen lossen. Ik hoop natuurlijk dat er voor het weekend naar Ziggo sport gekeken kan worden. :disappointed_relieved:  

 

@Vikash  bedankt voor het helpen. Ik hoop ook inderdaad dat het voor het weekend is opgelost en dat ik niet de rekening moet betalen voor pakketten die ik niet kon / kan zien🤨… ik wacht het af

 

 

 

 

 


@Vikash het is niet alleen Ziggosport ook Espn hoop ik het weekend te ontvangen☺️


@Vikash  bedankt voor het helpen. Ik hoop ook inderdaad dat het voor het weekend is opgelost en dat ik niet de rekening moet betalen voor pakketten die ik niet kon / kan zien🤨… ik wacht het af

Graag gedaan hoor! Je hoeft natuurlijk niet te betalen voor iets waar je geen gebruik van kan maken. Nadat dit probleem is verholpen kom ik daar op terug


@Renaatjuh Ik heb dit gisteren intern doorgezet naar een achterliggende afdeling om verder uit te laten zoeken. Ik verwacht dat dit probleem z.s.m. wordt verholpen. Laat je mij weten wanneer het probleem is verholpen?

 

@Vikash eindelijk is het probleem verholpen. Ik heb nu weer ESPN en Ziggo sport , telefonisch geholpen, moest na toevoegen van Ziggo sport tv ontvanger even uit doen en toen stonden ze in de lijst. Hij wist niet dat ESPN het ook niet gedaan had dus ook die heeft hij aan gezet en ik weer tv ontvanger uit gezet en ook die staan weer op zijn plek.Super geholpen door jou en door diegene die het nu inmiddels gefikst heeft. Mooie compensatie gehad dus ondanks ik al sinds zaterdag uit aan het zoeken was hoe en waarom het niet werkte nu tevreden met de oplossing☺️. Nogmaals dankjewel @Vikash 


@Renaatjuh Wat goed om te lezen dat het probleem eindelijk verholpen is en dat jouw zoon nu weer naar de wedstrijden van zijn favoriete club kan kijken. Graag gedaan! Als je in de toekomst nog andere vragen hebt weet je onze te vinden.:wink: