Skip to main content

ik heb sinds 3 weken het abbonnement op Ziggo sport vanwege de gp formule 1. Zondag 5/7 heb ik prima kunnen kijken en genieten hiervan, maar een paar dagen late waren de zenders verdwenen uit mijn zenderoverzicht. Diverse malen gereset en herstart, ook met het opnieuw downloaden van de software geprobeerd met hulp van de klantenservice. Helaas tot nu toe nog geen resultaat. Ik kan nu dus ook niet de kwalificatie kijken en morgen noodgedwongen uitwijken naar de irritante Duitse zender. Het schijnt een landelijke  probleem te zijn, er zullen dus veel meer klanten zwaar teleurgesteld zijn….

Ik was tot voor kort best tevreden met het totaal pakket van KPN maar voel me nu aardig ïn de kou gezet". Het probleem is door de medewerker van de klantenservice doorgezet naar een andere afdeling. Daar heb ik tot nu oe nog niets van vernomen.

Goedemiddag @JanNijman1954, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht! 

Daar gaat iets niet helemaal goed begrijp ik! Een extra zenderpakket zou het, binnen enkele uren, gewoon goed moeten doen. Nu begrijp ik dat er al iets loopt om het op te lossen, gelukkig maar want je bericht is al van enkele dagen geleden. Is hier inmiddels al een oplossing voor of kan ik nog even met je meekijken? Zo ja, vul dan even jouw Forum profiel aan met naam, postcode + huisnummer en klantnummer.

Ik hoor graag van je!


BESTE Susan,

Inmiddels is het probleem naar tevredenheid opgelost.

Dank voor de reactie

 


@JanNijman1954 fijn om te horen dat het inmiddels opgelost is! Veel plezier ermee en wie weet tot een volgende keer hier op het Forum! :wink:


Reageer