Skip to main content

Wat een ***product

probeer al 2 dagen via Ziggo sport naar golf tr kijken

iedere keer vertraging of op zwart

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt en bericht aangepast i.v.m. huisregels

Waardeloos 

probeer al 2 dagen te kijken naar Ziggo golf via kpn

ik word er constant uitgegooid

zwart beeld maar wel geluid 

Slecht!!!

 

Admin: naar je eigen topic verplaatst


Met kpn geen tv kijken: beeld op zwart maar wel geluid

al 3 dagen lang maakt niet uit welke zender

Opnieuw opstarten heeft geen zin

 

Admin: uit ander topic ook naar je eigen topic verplaatst


Met kpn geen tv kijken: beeld op zwart maar wel geluid

al 3 dagen lang maakt niet uit welke zender

Opnieuw opstarten heeft geen zin

Het is niet handig om uw probleem te posten in een draadje van een jaar oud. Beter maakt u een nieuw bericht met daarin ook meer informatie zoals:

  • hebt u wel internet?
  • hoe is de TV aangesloten aan de Experiabox?

Met kpn geen tv kijken: beeld op zwart maar wel geluid

al 3 dagen lang maakt niet uit welke zender

Beste @TED Kortlang, welkom! In deze reactie geef je aan dat je het op elke zender hebt. Dat betekent niet alleen op de Ziggo Sport zender? In dat geval ben ik benieuwd naar het antwoord op de vragen die Ernst-Jan stelt: heb je wel internet? en hoe is de tv aangesloten op de Experia Box? Heb je bijvoorbeeld een draadloze verbindingsset o.i.d.? En heb je de ontvanger al eens een ‘frisse start’ gegeven? Dat kan via de instellingen in het menu.


@TED Kortlang . Uit je berichten leid ik af dat je dit niet via de decoder maar via een online mogelijkheid ervaart. Of de app in een Samsung,LG,Sony of Philips tv. Dan is de vraag van Ernst-jan van belang.

Of heb je dit dus via je laptop, tablet, of smartphone? En is het resp. Windows of MacOS / Android of iOS?

En kijk je (thuis) via wifi? Of buiten de deur via 4G? Indien dat laatste: hoe zit het met je bundel?


@TED Kortlang ik zie dat je niet meer gereageerd hebt. Hopelijk ben je er inmiddels uit. Mocht dat niet zo zijn, hieronder nog even de meest relevante informatie voor je. 

Met kpn geen tv kijken: beeld op zwart maar wel geluid

al 3 dagen lang maakt niet uit welke zender

Beste @TED Kortlang, welkom! In deze reactie geef je aan dat je het op elke zender hebt. Dat betekent niet alleen op de Ziggo Sport zender? In dat geval ben ik benieuwd naar het antwoord op de vragen die Ernst-Jan stelt: heb je wel internet? en hoe is de tv aangesloten op de Experia Box? Heb je bijvoorbeeld een draadloze verbindingsset o.i.d.? En heb je de ontvanger al eens een ‘frisse start’ gegeven? Dat kan via de instellingen in het menu.

@TED Kortlang . Uit je berichten leid ik af dat je dit niet via de decoder maar via een online mogelijkheid ervaart. Of de app in een Samsung,LG,Sony of Philips tv. Dan is de vraag van Ernst-jan van belang.

Of heb je dit dus via je laptop, tablet, of smartphone? En is het resp. Windows of MacOS / Android of iOS?

En kijk je (thuis) via wifi? Of buiten de deur via 4G? Indien dat laatste: hoe zit het met je bundel?

Mocht je nog willen dat we er met je naar kijken, beantwoord dan vooral de hieronder gestelde vragen.