Skip to main content

Ik probeer het pakket Ziggo Sports toe te voegen. Dat lukt niet, ondanks dat ik via de mail een bevestiging heb gekregen. We zijn aantal uur verder maar geen toegang. Ook zie ik dit pakket niet in mijn overzicht op mijnkpn staan. Vorige week had ik al problemen met toevoegen ESPN, dat had kennelijk met een administratieve setting te maken.

 

Iemand een idee?

Hoi. Heb je dit ingesteld via MijnKPN of via de decoder?


Hoi, via de decoder.


Ik zie meer meldingen dat het vast zit of loopt. Dat gaat dus niet helemaal goed.

Of dat alleen '’via de decoder'’ of ook via '’MijnKPN'’ dan het geval is heb ik (nog) geen vinger op.

Zelf ga ik het pakket volgende week aanzetten. Hopelijk werkt 't dan i.i.g. bij de start van de F1. Via MijnKPN denk ik dan maar….. (niet geschoten).


Hier via MijnKPN om 16:33 Ziggo Sport aangezet. Maar i.i.g. ook niet binnen de beloofde 15 min. bechikbaar.

Via tv.kpn.com zijn de zenders er gek genoeg alleen via de tab “SPORT”, maar NIET ACTIEF. Er staat een button  “activeer via MijnKPN”. Maar dat heb ik dus om 16:33 gedaan……

In de gids en "Nu op TV” zijn ze er nog niet.

Via de decoder en de app in de TV zijn ze er (nog) niet.

(reactie geplaatst om 16:57)

UPDATE 17:33. Hier nu een uur na activatie/aanvraag nog niet actief.


Hallo @jeffmnld ,

Er zijn momenteel problemen met het activeren van Ziggo Sports. 

Je kunt dit nu het snelste regelen via de chat of de telefoon. 

 

De chat bereik je via : KPN Service en contact

Kies een onderwerp.

Tik dan op: ‘Ik heb een andere vraag’ 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 

 

Bellen is ook mogelijk via 0800-0402.


Dank voor de info en het advies, @Noordzee. Ik ga het op die manier proberen.

 

Groet,

 

@jeffmnld 


Noordzee schreef: Er zijn momenteel problemen met het activeren van Ziggo Sports. 

Dat kun je wel zeggen, ja. N.a.v. dit topic "getest” of het via MijnKPN 'beter’ ging, maar niet dus.
Gelukkig rijdt Max zijn rondjes nog niet, dus ik wacht wel op een mod. 
Gister aangezet, maar nu (13-3; 11:19) is 't er inderdaad nog niet.

Ben wel benieuwd naar het resultaat van TS via Tel.


12:03 uur.

Krijg zojuist een mail ‘de startdatum van uw bestelling wijzigt’.

Vooralsnog is het er nú nog niet (tenslotte al de 13de). Maar goed. De dag duurt nog even.:wink:

 


Ook deze mail ontvangen. Gebeld met KPN. door de grote toestroom van nieuwe klanten voor Ziggo is het systeem gecrasht. Dit kan zeker nog 24uur duren. We wachten af.


Hoi, @jeffmnld .

Via online heb ik de Ziggo Sport zenders nu. (de app in de phone, laptop via tv.kpn.com en de app in mijn Samsung-tv)

(reactie geplaatst 12:25)

En na een poosje decoder stand-by zijn ze daar nu ook op. 

(12:28)


Het probleem is bij KPN bekend. Zie voor de voortgang dit topic :

 

Inmiddels opgelost ! 


Bij mij werkt het nu. Dank voor de hulp en info.