Skip to main content

Ben nu ruim 1,5 week bezig met KPN om mijn bestelde ziggo sport kanalen op mijn ontvangers zichtbaar te krijgen. Diverse malen via de Chat contact gehad. Zou op de hoogte gehouden worden, tot op heden niets vernomen. Vermoeiend!

Goedemorgen @LaurensV77, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je zó lang moet wachten op je extra zenderpakket! Wanneer er niet nog een wijziging klaar staat voor jouw abonnement, moet het binnen een dag sowieso aangezet zijn. Had je nog een openstaande wijziging, dan kan het pas daarna worden doorgevoerd. Heb je, voor de zekerheid, je tv-ontvanger al een keer even uitgezet en weer aangezet?

Hoe het nou kan dat je nog steeds geen Ziggo Sport Totaal zenders hebt zoek ik graag voor je uit. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Geef even een seintje wanneer dat gelukt is, dan help ik je verder!


Beste @LaurensV77 

Heb je de TV ontvanger eens uit en daarna weer aangezet door achterop het schakelaartje om te zetten? Want dan kan het zijn dat ie wel komt, omdat die dan het software opnieuw inlaadt. En staan deze zenders niet verborgen in de zenderlijst?

@Susan_, ik vind het trouwens erg vreemd dat klanten de TV ontvanger even uit en daarna weer aan moet zetten om een zenderpakket actief te krijgen. Want ik heb hier ook last van, maar bij mij werkt het dan gelukkig.


Hallo allen, zaterdag is het alsnog op gelost door medewerker Erhan via de chat.


Hallo allen, zaterdag is het alsnog op gelost door medewerker Erhan via de chat.

Top! Fijn dat het is gelukt. :slight_smile:


Reageer