Skip to main content

De wedstrijden van de Amsterdamse voetbalclub Ajax in de derde voorronde van de Champions League zijn de komende weken bij iedere distributeur door alle klanten te bekijken.



Voorwaarde is wel dat de betreffende distributeur betaalzender Ziggo Sport Totaal in het beschikbare zenderaanbod heeft opgenomen. Ziggo Sport-eigenaar VodafoneZiggo heeft de uitzendrechten van de wedstrijden van Ajax in de voorronde van de Europese voetbalcompetitie Champions League gekocht. Ziggo-klanten kunnen hierdoor de wedstrijden van Ajax tegen PAOK Saloniki live volgen op digitaal basiskanaal Ziggo Sport op voorkeuzekanaal 14. Beide voetbalclubs strijden op 6 en 13 augustus in een tweeluik tegen elkaar met als inzet een plek in de play-off van de Champions League. Die wedstrijden zijn in Nederland op het open net op Veronica te zien.



Ajax voor iedereen

Ook als tv-diensten bij een andere distributeur dan Ziggo gekocht wordt, kan naar de wedstrijden van Ajax tegen PAOK Saloniki gekeken worden. Distributeurs als KPN, T-Mobile, Canal Digitaal, Online.nl, Caiway en Delta zetten hiervoor tijdens deze voetbalwedstrijden het kanaal Ziggo Sport Select open voor alle digitaal kijkende klanten.



BRON: TotaalTV



*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Kan ik ook op de camping Paok Ajax kijken via ITV online app van KPN?
Beste @AjaxAjax



Als je binnen de EU zit dan zou je het kunnen zien, maar ik vraag me af of kpn het ook voor de app de zender open stelt. Ik ben bang dat dit alleen voor de tv ontvangers thuis geldt, maar zeker weten doe ik het niet. Hoop dat een kpn moderator hier snel reageert.
Bedankt voor de info. Ik hoop ook op een snelle reactie.
Hallo @AjaxAjax Ik heb het voor je nagevraagd. De app staat ook open, dus het moet lukken! Veel plezier vanavond!
Super. Bedankt voor de hulp........
Waar kan ik de wedstrijd zien op digitale?

Mvg
Digitenne
Digitenne

@Ajax2019 op Digitenne kun je het niet zien, alleen via Interactieve TV en de ITV app van kpn.
Op welke zender wordt de wedstrijd uitgezonden via digitale tv? Ik lees overal 233 maar dat doet het niet. Ook het kanaal van ziggo staat niet open.
Op welke zender wordt de wedstrijd uitgezonden via digitale tv? Ik lees overal 233 maar dat doet het niet. Ook het kanaal van ziggo staat niet open.

Dat is vreemd, het zou gewoon moeten werken. Even de tv ontvanger achterop uitzetten, en daarna weer aan. Kun je dan wel naar 233 kijken? 🤔


Op welke zender wordt de wedstrijd uitgezonden via digitale tv? Ik lees overal 233 maar dat doet het niet. Ook het kanaal van ziggo staat niet open.Dat is vreemd, het zou gewoon moeten werken. Even de tv ontvanger achterop uitzetten, en daarna weer aan. Kun je dan wel naar 233 kijken? 🤔


Heb contact met KPN opgenomen. Software moet opnieuw geïnstalleerd worden. Dus dat gaan we nu proberen
Heb contact met KPN opgenomen. Software moet opnieuw geïnstalleerd worden. Dus dat gaan we nu proberen

Oké, laat je het even weten of het gelukt is @Mvdheijden? 🙂

Reageer