Skip to main content

Goedemiddag, ik ben een overeenkomst aangegaan waarbij ziggo Sport gratis geleverd zou worden maar dit wordt nu enkel met korting aangeboden. Ook al meermaals telefonisch contact opgenomen en daar het advies gekregen om dit hier te delen.

Als KPN klant ben ik heel erg benieuwd met wie u dat heeft afgesproken.

Bij KPN heb je kanaal 1 van ESPN gratis.

Ziggo sport is bij KPN, zover ik weet, niet gratis.

Ik denk zelfs dat dat niet eens mag van Ziggo.


Dag joop heel simpel in de aanbieding die zij mij hebben gedaan. Staat het heel duidelijk in. En nu leveren ze niet. Klanten service al een aantal keer gebeld en ik kreeg het advies met kpn te chetten alleen krijg ik de mogelijkheid niet om daar voor te kiezen. Hoop dat zij nu reageren. 

 

Gr Frank


Dag Joop heel simpel in de aanbieding die zij mij hebben gedaan. Staat het heel duidelijk in. En nu leveren ze niet. Klanten service al een aantal keer gebeld en ik kreeg het advies met KPN te chatten alleen krijg ik de mogelijkheid niet om daar voor te kiezen. Hoop dat zij nu reageren. 

 

Gr Frank

 

Ik hoop dat je het ook zwart wit hebt, dat is in dit geval (ben ik bang voor) wel belangrijk.

 

Chatten:

Zie hier.

Kies televisie

Scrol na beneden en kies “ik heb een andere vraag en wil contact”

Scrol na beneden en kies de middelste chatten.

 

Ik heb goede ervaringen met chatten met KPN. 


Dag joop heel simpel in de aanbieding die zij mij hebben gedaan. Staat het heel duidelijk in.

Kunt u hier een foto of schermafdruk delen? En is het echt KPN zelf die deze aanbieding gedaan heeft? Of een externe tussenpartij ofzo? Deurverkoper? 

ESPN gratis is bij de oudere KPN abonnementen mogelijk. Maar ESPN is wat anders dan Ziggo Sport. Bij de nieuwe abonnementsvorm is 5 euro korting het enige wat je krijgen kunt.


Kunt u hier een foto of schermafdruk delen? En is het echt KPN zelf die deze aanbieding gedaan heeft? Of een externe tussenpartij ofzo? Deurverkoper? 

ESPN gratis is bij de oudere KPN abonnementen mogelijk. Maar ESPN is wat anders dan Ziggo Sport. Bij de nieuwe abonnementsvorm is 5 euro korting het enige wat je krijgen kunt. Meer zit er echt niet in.

Beste @niet geleverde diens 

Ik vind dit een goede opmerking van @Nick83, zou je inderdaad eens een screenshot van willen plaatsen? 


Beste KPN, ik heb hetzelfde probleem (en ik heb de bevestiging zwart op wit): ik zou Ziggo Sport 12 maanden gratis krijgen, Kunnen jullie dat alsnog recht zetten aub? Hoor het graag.

p.s. het gewoon bellen of mailen rechtstreeks met KPN is geloof ik compleet onmogelijk gemaakt?? Dus dan maar op het Forum, wat een zottigheid.


Beste KPN, ik heb hetzelfde probleem (en ik heb de bevestiging zwart op wit): ik zou Ziggo Sport 12 maanden gratis krijgen, Kunnen jullie dat alsnog recht zetten aub? Hoor het graag.

p.s. het gewoon bellen of mailen rechtstreeks met KPN is geloof ik compleet onmogelijk gemaakt?? Dus dan maar op het Forum, wat een zottigheid.

@SonjaMeijerink  0800-0402 gratis tel.nummer van de KPN klantenservice.


Ik ben ook wel benieuwd hoe dit bij @niet geleverde diens afgelopen is.


Beste KPN, ik heb hetzelfde probleem (en ik heb de bevestiging zwart op wit): ik zou Ziggo Sport 12 maanden gratis krijgen, Kunnen jullie dat alsnog recht zetten aub? Hoor het graag.

p.s. het gewoon bellen of mailen rechtstreeks met KPN is geloof ik compleet onmogelijk gemaakt?? Dus dan maar op het Forum, wat een zottigheid.

 

Beste @SonjaMeijerink , mailen kan bijna met niemand meer op dit ogenblik.

Bij allemaal is het nu Whatsapp, forum of bellen.

 

KPN kan gratis gebeld worden via 0800-0402 (zoals @HansaanZet vermeld).

Of zie hier en kies televisie, scrol na beneden en kies “ik heb een andere vraag en wil graag contact” scrol weer ver na beneden en kies de middelste en je kan chatten (werkt perfect, goede ervaringen mee) en zoals je hier ziet, staat ook het telefoonnummer (als je op de derde klikt “bel ons” vermeld. 

 

P.S.

Waarom begin je met “Beste KPN”?

Op het forum helpen vooral klanten van KPN.

Een moderater kijkt ook mee (is medewerker KPN) en help ook. 

Ik ben zelf ook klant bij KPN.