Skip to main content

Ik zou graag willen weten wat de mogelijkheden zijn wat betreft ziggo sport kijken op je mobiele app. Op mijn interactieve tv bij KPN heb ik namelijk ziggo sport pakket.

Als je dat pakket hebt zou je die kanalen ook via de KPN ITV app moeten hebben.


Hi @Shire, dat is een hele goede vraag. Als je het Ziggo Sport Totaal pakket afneemt via ons, dan kun je inderdaad via de iTV Online app naar de zenders van Ziggo Sport kijken. Ook kun je gebruik maken van de Ziggo Sport-GO app. Als je op de link klinkt, dan staat onderaan de pagina onder het kopje ‘Hoe activeer ik de Ziggo Sport GO-app?’ uitgelegd hoe je hier gebruik van kunt maken. Als je nog vragen hebt, stel ze gerust.


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!


Hi na jaren klant te zijn geweest bij Ziggo heb ik gebeld voor een korting op mijn pakket, mede omdat ziggo F1 kwijt raakt. De manier van service was beneden alle pijl. Ik zeg voor nieuwe klanten kan alles maar voor vaste klanten kan er niks, de reactie " dan ga je toch lekker weg ". Nooit mee gemaakt bij een klantenservice


Ik dacht dat de klantenservice van Ziggo altijd zo vriendelijk was. Wij hebben de afgelopen maand problemen gehad met mijn router en de medewerkers die ik toen gesproken hebben waren heel aardig. Overigens vind ik het toch bijzonder om te zien wat je tegenwoordig met mobiele apps voor elkaar krijgt. Het bedrijf waar ik werk heeft een eigen mobiele app laten maken voor het bijhouden van agenda’s en taken. Daarbij kunnen we er mee videobellen zodat we de Skype app niet meer nodig hebben. Het is ideaal om alles op één plek te hebben voor je werk.