Skip to main content

Ik heb Ziggo Sport geactiveerd voor het dames handbal in december en op (ik dacht 15-12) weer afgemeld. Ik kreeg toen in beeld een bevestiging  dat het per 25-12 gestopt zou worden. Nu krijg ik een nota inclusief Ziggo Sport en als ik naar de zender ga is deze nog steeds actief. Schijnbaar is hier wat fout gegaan, kan dit alsnog per direct worden beëindigd en het te veel berekende weer gecrediteerd?


Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Ik denk dat volgende maand de verrekening er pas op staat.

Bel of chat met KPN.

 

Het telefoonnummer is: 0800 0402

 

Chatten zie hier.

Kies televisie

scrol na beneden en kies “ik heb een andere vraag en wil graag contact”

Scrol (ver) na beneden en kies de middelste chatten.

 

Als je door de moderator geholpen wilt worden, vul dan je gegevens in je account van dit forum compleet in.

Alleen de moderator (medewerker KPN) kan die zien.


Hoi @zigster123!

Ik denk dat @joop2011 gelijk heeft en dat het op de factuur van volgende maand verrekend zal worden. Ik wil je vragen de eerstvolgende factuur even af te wachten. Wordt het daar niet op verrekend? Dan weet je me te vinden of kun je via bovenstaande kanalen contact met ons opnemen!


Ik heb gebeld en er is bij KPN iets fout gegaan. Ziggo Sport is niet (zoals ik bevestigd had gekregen) op 25-12-20 gestopt, vandaar dat het nog op de nota stond. Het word nu alsnog beëindigd en er word een handmatige creditering gedaan voor volgende maand.


@zigster123 Ah oke, dat kan natuurlijk soms ook gebeuren. Excuses voor het ongemak, mooi om te lezen dat het netjes wordt opgelost! Fijne avond gewenst. :relaxed: