Skip to main content

Pakket aangevraagd 2 dagen geleden en werkt nog steeds niet. Alles gedaan wat er vermeld wordt dus ook geheel alles opnieuw opgestart

Welkom bij ons op het forum @Sjm, zo lang hoort het niet doen voor een zenderpakket actief wordt inderdaad. Heb je de Ziggo Sport zenders inmiddels wel?

Hoe had je de zenders precies aangezet, en had je daar een bevestiging per mail van gekregen?

En kan je vertellen welke stappen je precies hebt gedaan? Dat maakt het makkelijker om met je mee te denken.


Dag Jasper,

Het werkt nu nog steeds niet, Aangezet via de de tv, mail gehad voor bevestiging, modem diverse keren opnieuw opgestart en tot nu toe geen resultaat, software update gedaan en het werkt nog steeds niet

 


Staat het zenderpakket ook nog niet actief in MijnKPN, of staat het daar nog als openstaande wijziging? Ik heb het gevoel dat het een administratief iets is in dit geval, het resetten/herstarten van de apparatuur heeft dan inderdaad geen effect.

Zou je jouw forumprofiel volledig kunnen invullen en een seintje geven als je dat gedaan hebt? Dan kan ik met je meekijken en er meer over zeggen.


Ik heb het nu opgelost. Stonden allemaal in de verborgen zenders. Wellicht om hier wat meer duidelijkheid aan te geven bij het bestellen van een pakket dat dit ook nog een optie is als je de zenders niet ziet.


Dat is goed om te kezen. Als ik had gezien dat de wijziging klaar was zou dat ook mijn volgende vraag geweest zijn. We zien het relatief weinig bij zulke wijzigingen, daarom wordt het er niet bij aangegeven. In jouw geval was dat anders, maar gelukkig had je het gevonden en heb je de zenders nu in beeld.