Skip to main content

Ik probeer al meer dan een week om Ziggo Sport Totaal pakket aan te zetten. Zonder succes. Via interactieve TV geprobeerd, via de MijnKPN App geprobeerd, via MijnKPN op internet geprobeerd en alle pogingen leiden tot NIETS. Op TV blijft staat al een WEEK “In behandeling. Kan 10 minuten duren”. iTV kastje al meerdere keren herstart (dus dat advies hoeft men me niet meer te geven). En ook op MijnKPN en in de App staat dat er een wijziging verwerkt wordt en dat ik geen wijzigingen door kan voeren. Maar er gebeurt NIETS. Ben in een week tijd al VEEL TE VEEL TIJD kwijt en veel frustratie rijker! Dan probeer je contact met KPN op te nemen: NIET MOGELIJK! Je wordt alleen maar verwezen en doorgestuurd en omgeleid naar FAQ's, forum en weet ik veel wat. Verschrikkelijk. Ik hoop dat iemand van KPN hier op mijn vraag / klacht reageert. 

Bel naar 0800 0402?


@RenB  is het nog gelukt je Ziggo sport pakket aan te zetten? Meestal zijn mijn collega's bij 0800-0402 of de chat op www.kpn.com/service de snelste route zoals Maurice hierboven schrijft!


@Thomas , gelukt is het nog niet maar er wordt aan gewerkt. De collega van 0800-0402 kon het niet direct oplossen maar heeft een ticket aangemaakt voor de 2e lijn. Even afwachten nog.


Ik probeer al meer dan een week om Ziggo Sport Totaal pakket aan te zetten. Zonder succes. Via interactieve TV geprobeerd, via de MijnKPN App geprobeerd, via MijnKPN op internet geprobeerd en alle pogingen leiden tot NIETS. Op TV blijft staat al een WEEK “In behandeling. Kan 10 minuten duren”. iTV kastje al meerdere keren herstart (dus dat advies hoeft men me niet meer te geven). En ook op MijnKPN en in de App staat dat er een wijziging verwerkt wordt en dat ik geen wijzigingen door kan voeren. Maar er gebeurt NIETS. Ben in een week tijd al VEEL TE VEEL TIJD kwijt en veel frustratie rijker! Dan probeer je contact met KPN op te nemen: NIET MOGELIJK! Je wordt alleen maar verwezen en doorgestuurd en omgeleid naar FAQ's, forum en weet ik veel wat. Verschrikkelijk. Ik hoop dat iemand van KPN hier op mijn vraag / klacht reageert. 

Hallo mijn het zelfde vandaag kan deze ook nergens aan zetten ook niet op mijn kpn 

heb deze optie vrijdagmiddag gekocht en bevestig gekregen van kpn en zou na 15 min een nog een e-mail krijgen voor afronding maar ik weet niet wat kon onder 15 min verstaat bij mijn is dat 15 minuten 

men ik wil graag formule 1 sportcafé kijken vanavond en het nieuwe seizoen van formule 1 😠


Ja, dat is balen Tonny. Ik zou toch ook maar even bellen met 0800 0402. Heb ik ook gedaan. Het is nog niet opgelost, maar er wordt in ieder geval wel aan gewerkt (als het goed is…...). 
Groeten, Rob


Ja, dat is balen Tonny. Ik zou toch ook maar even bellen met 0800 0402. Heb ik ook gedaan. Het is nog niet opgelost, maar er wordt in ieder geval wel aan gewerkt (als het goed is…...). 
Groeten, Rob

Ja ze zouden het direct actievere zo dat ik direokon kijken nu mis ik mijn programma 

ik had deze gekozen voor autosport ik zou zeggen beloof dan niks dat gezeur elke keer 

heb ook al probleem met abonnement van kpn valt duurder uit dan ze zeiden ook weer zoiets vaags 


Als ik van te voren had geweten dat er problemen zijn bij KPN met het aanvragen van zenderpakketten, dan had ik me bedacht... Gisteravond ook het Ziggo Sport Totaal pakket aangevraagd via de TV ontvanger, wel bevestigingsmail ontvangen maar nog steeds geen zenders... aanvraag is blijkbaar nog niet verwerkt. Dat ging de voorgaande jaren prima.…

Ik mag toch hopen dat dit niet nog een week gaat duren he? Sowieso pas betalen vanaf het moment dat het zenderpakket daadwerkelijk is geleverd, en niet vanaf de dag van aanvragen.


Als ik van te voren had geweten dat er problemen zijn bij KPN met het aanvragen van zenderpakketten, dan had ik me bedacht... Gisteravond ook het Ziggo Sport Totaal pakket aangevraagd via de TV ontvanger, wel bevestigingsmail ontvangen maar nog steeds geen zenders... aanvraag is blijkbaar nog niet verwerkt. Dat ging de voorgaande jaren prima.…

Ik mag toch hopen dat dit niet nog een week gaat duren he? Sowieso pas betalen vanaf het moment dat het zenderpakket daadwerkelijk is geleverd, en niet vanaf de dag van aanvragen.

Ja en volgende week begint de formule 1 al weer wat een bedrijf Wel mooi adverteren maar na komen ho maar En zo te zien ben ik niet de enige  

 


Is er al iemand die Ziggo Sport kan kijken .?


Is er al iemand die Ziggo Sport kan kijken .?

Nee ze hebben niet veel tijd meer 

 


Helaas, gisteravond exact hetzelfde probleem zoals RenB heeft omschreven.

Nu nog steeds geen sportzender. 

Verder nog geen actie ondernomen naar KPN, mag toch hopen dat dit snel word opgelost. 


Net weer telefonisch contact gehad er wordt aangeven dat ik 24 uur geduld moet hebben  doet Ziggo Sport het dan nog niet weer contact opnemen .
 

 


Helaas, gisteravond exact hetzelfde probleem zoals RenB heeft omschreven.

Nu nog steeds geen sportzender. 

Verder nog geen actie ondernomen naar KPN, mag toch hopen dat dit snel word opgelost. 

ik ga ook bellen en zoveel mogelijk bellen allemaal 


Ik heb zojuist gebeld er wordt aan gewerkt 🤔🤔🤔


Gisteravond aangezet, net contact gehad en ja schijnt een groot probleem te zijn.

Blijkbaar kan de KPN de massale vraag niet aan op het moment dat vele het ziggo sport pakket aanzetten….. triest in deze tijd.

Ze kunnen wel meteen een e-mail sturen met daarin de maand factuur incl. de €14,99 🤪

Ik ben benieuwd hoe lang dit gaat duren en of er een soort van compensatie komt?🙄

Dus zoveel mogelijk bellen als je dit probleem ook heb


Gisteravond aangezet, net contact gehad en ja schijnt een groot probleem te zijn.

Blijkbaar kan de KPN de massale vraag niet aan op het moment dat vele het ziggo sport pakket aanzetten….. triest in deze tijd.

Ze kunnen wel meteen een e-mail sturen met daarin de maand factuur incl. de €14,99 🤪

Ik ben benieuwd hoe lang dit gaat duren en of er een soort van compensatie komt?🙄

Dus zoveel mogelijk bellen als je dit probleem ook heb

Ja bellen een klagen liefst de hele dag 

dit kan toch niet wel aanbieden maar waar maken niet

bin Telfort was het wel wat beter 


Waardeloos


Ik heb Ziggo Sport ! 
het is uiteindelijk gelukt joepie 


Opgelost 


Ja en sneller dan dat zeiden dus goed door gewerkt KPN 👍👏👍🏎️👍


Heeft dan wel iets langer dan 10min geduurd:see_no_evil:, maar hier is het ook opgelost🙏🏼


Heeft dan wel iets langer dan 10min geduurd:see_no_evil:, maar hier is het ook opgelost🙏🏼

Ja bij kon hebben ze een andere tijds indeling maar het werkt dat is het belangrijkste 👍


Kon is KPN


Hier nog steeds geen ziggo sport al 3 telefoontjes en een week later.


Hier nog steeds geen ziggo sport al 3 telefoontjes en een week later.

Hier wel sinds gistermiddag