Skip to main content

Ik probeer al meer dan een week om Ziggo Sport Totaal pakket aan te zetten. Zonder succes. Via interactieve TV geprobeerd, via de MijnKPN App geprobeerd, via MijnKPN op internet geprobeerd en alle pogingen leiden tot NIETS. Op TV blijft staat al een WEEK “In behandeling. Kan 10 minuten duren”. iTV kastje al meerdere keren herstart (dus dat advies hoeft men me niet meer te geven). En ook op MijnKPN en in de App staat dat er een wijziging verwerkt wordt en dat ik geen wijzigingen door kan voeren. Maar er gebeurt NIETS. Ben in een week tijd al VEEL TE VEEL TIJD kwijt en veel frustratie rijker! Dan probeer je contact met KPN op te nemen: NIET MOGELIJK! Je wordt alleen maar verwezen en doorgestuurd en omgeleid naar FAQ's, forum en weet ik veel wat. Verschrikkelijk. Ik hoop dat iemand van KPN hier op mijn vraag / klacht reageert. 

Ik heb ook al 2x gebeld met hetzelfde probleem,  de kunde van de helpdeskmedewerkers is echt stuitend!!!! Een medewerker vroeg zelfs waarom ik naar Kpn belde en niet naar Ziggo!!!

Daarnaast telkens de opmerking dat ik maar wat meer geduld moest hebben,  het was in behandeling.  Nu lees ik dus dat het een structureel probleem is,  maar daar wordt met geen woord over gerept.

Ben bij Ziggo weg gegaan omdat er daar veel technisch mis ging, maar kpn bakt er ook niet veel van.. en dan nog 15€ duurder ivm ziggo sport 

Als het niet snel opgelost is maar weer terug naar Ziggo

 


Ik heb ook al 2x gebeld met hetzelfde probleem,  de kunde van de helpdeskmedewerkers is echt stuitend!!!! Een medewerker vroeg zelfs waarom ik naar Kpn belde en niet naar Ziggo!!!

Daarnaast telkens de opmerking dat ik maar wat meer geduld moest hebben,  het was in behandeling.  Nu lees ik dus dat het een structureel probleem is,  maar daar wordt met geen woord over gerept.

Ben bij Ziggo weg gegaan omdat er daar veel technisch mis ging, maar kpn bakt er ook niet veel van.. en dan nog 15€ duurder ivm ziggo sport 

Als het niet snel opgelost is maar weer terug naar Ziggo

 

Hallo bij mijn was het na 2 dagen geregeld heb het nu meer als een week Dus waarom bij jou niet weet ik niet misschien steeds de verkeerde medewerkers 

hoop dat het snel geregeld wordt succes 🤞 

 


Ik heb ook al 2x gebeld met hetzelfde probleem,  de kunde van de helpdeskmedewerkers is echt stuitend!!!! Een medewerker vroeg zelfs waarom ik naar Kpn belde en niet naar Ziggo!!!

Daarnaast telkens de opmerking dat ik maar wat meer geduld moest hebben,  het was in behandeling.  Nu lees ik dus dat het een structureel probleem is,  maar daar wordt met geen woord over gerept.

Ben bij Ziggo weg gegaan omdat er daar veel technisch mis ging, maar kpn bakt er ook niet veel van.. en dan nog 15€ duurder ivm ziggo sport 

Als het niet snel opgelost is maar weer terug naar Ziggo

 

Hallo bij mijn was het na 2 dagen geregeld heb het nu meer als een week Dus waarom bij jou niet weet ik niet misschien steeds de verkeerde medewerkers 

hoop dat het snel geregeld wordt succes 🤞 

 

Sommige mensen hebben altijd geluk. Wij zijn al 2 week bezig. Gister was ik bij mijn moeder, ook KPN, even getest of het daar wel werkte. Maar ook zelfde foutmelding,  dit kan 10 minuten duren, en dat blijft er maar staan.


Nog 4 dagen dan begint F1 seizoen. Ik vrees het ergste.na maanden geklooi met langzame menu's en af en toe geen toegang tot opnames etc.. begint langzaam het gevoel te komen dat één overstap de enige oplossing is... nog paar daagjes geduld.(wacht nu 14 dagen, op gewenste reactie van KPN,dit kan toch echt niet ). Net weer telefonisch contact gehad. Heel vriendelijke dame, weer ticket aangemaakt.kan gewoon 21 DAGEN duren. Dus als je geen geduld hebt stap voorlopig niet over naar KPN.


Nog 4 dagen dan begint F1 seizoen. Ik vrees het ergste.na maanden geklooi met langzame menu's en af en toe geen toegang tot opnames etc.. begint langzaam het gevoel te komen dat één overstap de enige oplossing is... nog paar daagjes geduld.(wacht nu 14 dagen, op gewenste reactie van KPN,dit kan toch echt niet ). Net weer telefonisch contact gehad. Heel vriendelijke dame, weer ticket aangemaakt.kan gewoon 21 DAGEN duren. Dus als je geen geduld hebt stap voorlopig niet over naar KPN.

Hij doet het, ruimschoots voor de start van het seizoen.  Alle medewerkers bedankt. 


@JustMEkappa, bedankt voor de terugkoppeling! Fijn dat het op tijd gelukt is!


Nog 4 dagen dan begint F1 seizoen. Ik vrees het ergste.na maanden geklooi met langzame menu's en af en toe geen toegang tot opnames etc.. begint langzaam het gevoel te komen dat één overstap de enige oplossing is... nog paar daagjes geduld.(wacht nu 14 dagen, op gewenste reactie van KPN,dit kan toch echt niet ). Net weer telefonisch contact gehad. Heel vriendelijke dame, weer ticket aangemaakt.kan gewoon 21 DAGEN duren. Dus als je geen geduld hebt stap voorlopig niet over naar KPN.

Hij doet het, ruimschoots voor de start van het seizoen.  Alle medewerkers bedankt. 

Het is toch gelukt mooi nu genieten van de formule 1


Ook hier na aanzetten van Ziggo sport totaal op verschillende manieren, alleen in beeld “ dit kan 10 minuten duren”. Ik weet niet wat bij KPN 10 minuten is maar dat is inmiddels zowat 24 uur!

Gisteren 28 maart contact gehad na lang wachten in de wachtrij, zou gisteren opgelost worden, zou een mailtje krijgen en dan decoder resten en dan zou het werken. Tot op heden niets gehoord en nog steeds niet werkend, ook niet na een aantal keer decoder resetten. Gisteren dus al de kwalificatie gemist dus dat zal ook wel de race missen worden :rage::rage::rage:

KPN is lekker bezig, na ook al van de week problemen te hebben betreffende glasvezel aansluiting waar ik al een aantal weken mee bezig ben nu weer dit. Dit moet allemaal niet te lang duren, en zo doorgaan want dan ben ik klaar met KPN!!!!!


Dan heb je zeker wat gemist, de kwalificatie was nog effe spannend op het laatst.


Dan heb je zeker wat gemist, de kwalificatie was nog effe spannend op het laatst.

Laten we dan hopen dat ze je een tevreden klant houden, ik was het voorheen ook maar dat is er wel van af inmiddels!


Ik kijk via de Ziggo App, dus kan KPN dat genot niet voor mij verpesten.😉