Skip to main content

Ik gebruik al jaren via de pc  de “Ziggo Sports Totaal Go website”, maar nu krijg ik de melding UNAUTHORIZED. Heb alle cookies oid verwijderd, andere browsers geprobeerd, maar nada noppes. Iemand daar ook last van?

 

Heb je de klantenservice van Ziggo Sport al benaderd?

Heb je jouw Ziggo Sport Totaal GO abonnement via KPN of rechtstreeks bij Ziggo Sport Totaal GO?

Je vult bij provider immers "Ziggo Sport Totaal GO" in en dan lijkt me dat je bij Ziggo Sport moet zijn en niet bij KPN.


Als je voor het eerst op deze site inlogt, kies je in eerste instantie voor KPN als provider (jaren geleden gedaan). Dan maak je een account aan en vervolgens kan je inloggen zoals hierboven.


Als je voor het eerst op deze site inlogt, kies je in eerste instantie voor KPN als provider (jaren geleden gedaan). Dan maak je een account aan en vervolgens kan je inloggen zoals hierboven.

Dan zou ik maar contact opnemen met de klantenservice van Ziggo Sport.


@bandicoot 

Hoe kan je je aanmelden?


Dit gaat via de Ziggo Sport Totaal Go website en kan op twee manieren:

Manier 1: Via "Inloggen"
Selecteer onder "Inloggen" KPN in het dropdown menu, vul je abonnementsnummer en pincode in en rond de registratie af.

Je kunt de zenders van Ziggo Sport ook gewoon kijken via de app van KPN ITV !!


Als je voor het eerst je aanmeld met provider KPN dan krijg je onderstaand inlogscherm:

Als je daar dan weer je gegevens invult dan kan je hetvolgende scherm krijgen:

Dus...


@bandicoot Je bent niet de enige hoor. Ik ondervind sinds vanmorgen precies hetzelfde. Eerst nog even een wachtwoord reset gedaan voor de zekerheid maar ook dan krijg ik precies hetzelfde scherm in de app als jij.

Ik vermoed wel dat het probleem bij Ziggo ligt aangezien het hun app is.

 

Ik las in een ander bericht van vorig jaar dat KPN elke nacht een update naar Ziggo stuurt van KPN abonnees met Ziggo Sport Totaal. Je zou kunnen denken dat er met die update vannacht iets mis is gegaan...


@bandicoot En kijken via de ITV app en op TV lukt wel? Dan zit er inderdaad iets fout bij Ziggo.:tired_face:  


@bandicoot En kijken via de ITV app en op TV lukt wel? Dan zit er inderdaad iets fout bij Ziggo.:tired_face:  

Ja, Via de KPN ITV app op de decoder lukt prima.


Via twitter vraag gesteld aan Ziggo. Dit is het antwoord:

Goed dat je contact opneemt via deze weg. Helaas speelt dit probleem met Ziggosport. We hebben het inmiddels in onderzoek, en doen er alles aan om het zo snel mogelijk voor je op te lossen. Heb je voor mij wel je email adres en de naam van de provider waar je gebruik van maakt? Het vermoeden is dat vooral klanten van KPN en XS4all hier last van hebben. Mijn excuses voor het ongemak.

 


@bandicoot En kijken via de ITV app en op TV lukt wel? Dan zit er inderdaad iets fout bij Ziggo.:tired_face:  

Ja, Via de KPN ITV app op de decoder lukt prima.


Ja zit nu via “https://tv.kpn.com/play/LIVE….” te kijken, dat werkt gewoon


Hallo @bandicoot 

Ik kan bevestigen dat dit in dit geval mis ging aan onze kant. De technisch beheerders van Ziggo hebben het probleem bij ons gemeld en we hebben wat hersteld. Het zou nu weer moeten werken.


Ik heb het nog gecheckt met die app van Ziggo Sport Totaal, en bij mij werkt het prima. 


Hallo @bandicoot 

Ik kan bevestigen dat dit in dit geval mis ging aan onze kant. De technisch beheerders van Ziggo hebben het probleem bij ons gemeld en we hebben wat hersteld. Het zou nu weer moeten werken.


HET WERKT :ok_hand: BEDANKT !!!!

Mag ik vragen waardoor het kwam?

 


Dit was een fout van mij.

Ziggo gebruikt een web service bij ons om te controleren of jij inderdaad abonnee bent en het juiste pakket afneemt (het Ziggo Sport pakket). Deze web service draaide ooit op een Windows server. Een tijd geleden hebben we deze verhuisd naar een Docker en Linux omgeving en hierdoor viel ook een deel van het pad van de web service URL weg (dit was een virtual directory op Windows). Wij hadden hier rekening mee gehouden en aan alle partijen doorgegeven dat ze dit konden aanpassen bij hun aanroep. Gistermiddag heb ik een nieuwe versie van deze web service op productie gezet en daarbij had ik ook dat backwards-compatible pad weggehaald, omdat ik dacht dat alles wel al over was (die migratie van Windows naar Linux is al een jaar geleden gebeurd). Toen bleek dat Ziggo dat nog gebruikte en daarom ging hun aanroep naar deze web service fout.

Ziggo hadden ons gemaild met precies wat er mis ging, dus het was vrij snel te corrigeren. Backwards-compatible pad weer toegevoegd aan de applicatie en nieuwe versie op productie gezet.

En Ziggo heeft ons nu ook laten we dat ze het oude pad niet meer gebruiken, dus dat is ook mooi :-)