Skip to main content
Beantwoord

Ziggo Sport Totaal is na aanzetten nog niet te kijken

  • June 28, 2020
  • 12 reacties
  • 1365 keer bekeken

Hallo,

ik heb vanmiddag rond half 1 het zenderpakket van ziggo sport totaal geactiveerd, er stond dat het 15 minuten zou duren voordat ik de zenders kon zien.

nu 7 uur later zijn de zenders nogsteeds niet zichtbaar, ze staan niet als verborgen zenders en het aan/uitzetten van de ontvanger heeft ook niet geholpen.

kan iemand mij hier mee helpen, of weet wat er aan de hand is?

 

Admin: titel aangevuld en topic verplaatst naar juiste categorie

Beste antwoord door Jasper van KPN

Welkom bij ons op het forum @Jaimy Verhoef en @Nick123456. Doordat we vlak voor de start van het F1 seizoen zitten en Ziggo de uitzendrechten daarvoor heeft kan het zijn dat veel mensen het zenderpakket tegelijkertijd activeren, waardoor de verwerking ervan langer geduurd heeft.
Ik begrijp dat het bij jou nu actief is geworden Nick, dat is fijn :slight_smile:  Is het bij jou inmiddels ook werkend Jaimy? Ik hoor het graag van je.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

12 reacties

Dennis Overbeek
Wijsgeer

Beste @Jaimy Verhoef 

Wat vervelend dat Ziggo Sport nog niet werkt, zou je eens een harde reset willen doen van de TV ontvanger: 

Heb je het nieuwe TV menu? Dan werkt het zo:

En daarna naar: Installeer gaan, en op OK drukken:

Dan zal die het software opnieuw erop zetten, en dan daarna eens kijken of Ziggo Sport het dan wel doet.


  • Nieuwkomer
  • June 30, 2020

Hier hetzelfde probleem. Werkt nog steeds niet na 7 uur.


  • Nieuwkomer
  • June 30, 2020

Hier hetzelfde probleem. Werkt nog steeds niet na 7 uur.

Werkt inmiddels in de slaapkamer wel, dus ga er vanuit dat hij in de woonkamer nu ook wel zal werken.


Dennis Overbeek
Wijsgeer

Werkt inmiddels in de slaapkamer wel, dus ga er vanuit dat hij in de woonkamer nu ook wel zal werken.

@Nick123456, werkt het inmiddels in de huiskamer ook? :thinking::slight_smile:


  • Nieuwkomer
  • July 1, 2020

Werkt inmiddels in de slaapkamer wel, dus ga er vanuit dat hij in de woonkamer nu ook wel zal werken.

@Nick123456, werkt het inmiddels in de huiskamer ook? :thinking::slight_smile:

Ja, werkt daar nu ook. Ik denk dat er gewoon wat meer tijd overheen gaat dan de aangegeven 15 min.


Jasper van KPN
Moderator

Welkom bij ons op het forum @Jaimy Verhoef en @Nick123456. Doordat we vlak voor de start van het F1 seizoen zitten en Ziggo de uitzendrechten daarvoor heeft kan het zijn dat veel mensen het zenderpakket tegelijkertijd activeren, waardoor de verwerking ervan langer geduurd heeft.
Ik begrijp dat het bij jou nu actief is geworden Nick, dat is fijn :slight_smile:  Is het bij jou inmiddels ook werkend Jaimy? Ik hoor het graag van je.


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 2, 2020

Hallo,

bedankt voor de reacties,

het is inderdaad bij mij nu ook actief. Duurde dus alleen wat langer, maar het werkt nu👍


Dennis Overbeek
Wijsgeer

Hallo,

bedankt voor de reacties,

het is inderdaad bij mij nu ook actief. Duurde dus alleen wat langer, maar het werkt nu👍

Wat fijn dat het werkt @Jaimy Verhoef, veel kijkplezier! Nog 1 nachtje slapen en dan begint de F1 weer. :blush:


Jasper van KPN
Moderator

Fijn dat het bij jou ook actief is nu @Jaimy Verhoef. Veel raceplezier dit weekend! Het is even wennen hoe alles er aan toe gaat met de Coronamaatregelen met interviews en het podium, maar het racen op de baan blijft hetzelfde gelukkig :smiley:


  • Deelnemer
  • July 4, 2020

Hallo,

ik heb vanmiddag rond half 1 het zenderpakket van ziggo sport totaal geactiveerd, er stond dat het 15 minuten zou duren voordat ik de zenders kon zien.

nu 7 uur later zijn de zenders nogsteeds niet zichtbaar, ze staan niet als verborgen zenders en het aan/uitzetten van de ontvanger heeft ook niet geholpen.

kan iemand mij hier mee helpen, of weet wat er aan de hand is?

 

Admin: titel aangevuld en topic verplaatst naar juiste categorie

Mijn activatie loopt al vanaf afgelopen zondag en werkt nog steeds niet. Ondanks vele chats, vragen etcetera.  Balen….


Dennis Overbeek
Wijsgeer

Beste mensen, mocht Ziggo Sport niet werken, dan is dit een tijdelijke oplossing, het is wel in het Duits, maar je kunt dan wel de kwalificatie en morgen de race kijken:

 


Jasper van KPN
Moderator

Dit seizoen kan je het ook nog via de Duitse RTL kijken inderdaad, dat is een prima alternatief.

Ik zag dat je zelf ook al een topic hierover had Franka, het is niet handig als je jouw situatie in verschillende andere topics benoemt. Daarvan wordt het onoverzichtelijk voor ons en voor jou. Onoverzichtelijkheid helpt niet als we iets voor je proberen op te lossen natuurlijk :slight_smile: