Skip to main content

Twee weken geleden Ziggo sport pakket aangevraagd, dit heeft 3 dagen gewerkt. Daarna was het verdwenen uit het abonnement.

Zaterdag 18 juli, twee keer gebeld met de klantenservice. Beide keren na mijn hulpvraag besproken te hebben met de klantenservice, lang in de wacht gestaan. Beide keren excuses, maar het probleem is nu echt opgelost meneer.

Zondag nog geen Ziggo sport, weer gebeld. Ja mijn collega,s hebben fouten gemaakt, maar ik weet hoe ik dit moet doen. Je raad het al, zondag nog geen Ziggo sport. Weer Formule 1 in het Duits gekeken.

Afgelopen donderdag 18 juli weer gebeld. Oh vreselijk, ik kijk het even na. Nu gedreigd om maar meteen over te stappen naar Ziggo. Nee, nee, we zetten u even in de wacht en gaan het oplossen.

Ik heb gevraagd of ze me terug kunnen bellen, ben het muziekje nu wel zat. Tuurlijk meneer, zo snel mogelijk, maar zeker vandaag nog. Dit is blijkbaar een ruim begrip, nooit meer iets gehoord.

Nu vrijdag 17 juli, nog geen Ziggo sport.

 

Wat een amateuristisch gebeuren is dit, en wat onbeschoft. Maar wel geld vragen natuurlijk.

Ik vind dit belachelijk.


Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid.

Dag @JJEU. Welkom hier op het Forum. Ik snap dat je baalt dat Ziggo Sport tot op heden niet werkt. In de eerste week van juli hebben we last gehad van verstoringen, waardoor extra zenderpakketten niet direct werden geactiveerd na bestelling. De storing zou op 3 juli verholpen moeten zijn. Dat wil zeggen dat wijzigingen die na die datum worden ingevoerd goed moeten verlopen. Wat me daarom goed lijkt, is om de huidige bestelling te annuleren, zodat je het pakket opnieuw kunt aanvragen. Ik verwacht dat het dan wel goed gaat. Ik heb dan nog wel gegevens van je nodig. Vul je gegevens in in jeprofiel in en laat het weten als je dit gedaan hebt.


Hallo @JJEU. Ik heb geen reactie meer van je gezien. Ik hoop dat dit betekent dat het Ziggo Sport pakket inmiddels actief is. Als je nog wel ergens tegenaan loopt, laat het dan gerust weten.


*** **** ** **********, die ******* werkt nog steeds niet. *** ***

Admin: bericht aangepast i.v.m. taalgebruik


Hallo @JJEU. Ik heb je bericht aangepast, omdat je taalgebruik in strijd is met onze huisregels. Ik wil je best helpen, maar dan wil ik je wel vriendelijk verzoeken om op een normale en respectvolle manier te communiceren. Als je nog aan de slag wilt, vul dan je gegevens in in je profiel en geef me een seintje als je dit hebt gedaan. 


Reageer