Skip to main content

Pakket besteld en zou binnen 10 min actief zijn.

maar nu ben ik 12 uur verder. En er staat nog steeds: 

min behandeling, dit kan 10 min duren.


Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid + topic verplaatst naar juiste board

Hoi @Haraman, welkom bij ons op het forum. Soms kan het gebeuren dat een wijziging langer bezig is inderdaad, incidenteel kan het tot 24 uur duren. Is de wijziging inmiddels wel afgerond, zijn de Ziggo Sport Totaal zenders nu voor jou te bekijken?


Beste Jasper, ik ben heel erg blij met uw reactie, echter probleem doet zich nog steeds voor.

Het pakket is nog steeds niet actief. 
Mvg
 


Dat is jammer @Haraman, dan wil ik er ook een blik voor je op werpen. Zou je jouw forumprofiel volledig kunnen invullen en hieronder een seintje geven als je dat gedaan hebt?


Beste Jasper, 

pakket is exact na 48 uur geactiveerd.

super bedankt voor uw ondersteuning en het meedenken

mbt forumprofiel heb ik gedeeltelijk bijgewerkt , o.a. Mijn NAW gegevens en de KPN diensten die ik gebruik aan profiel toegevoegd. 

mvg.

 


Dat is goed om te lezen @Haraman, fijn dat het zenderpakket het nu doet! Ik heb voor je gekeken of ik een oorzaak zie waarom het zenderpakket later werd geactiveerd, maar ik zie er geen reden voor. Mogelijk was de wijziging ergens in het systeem blijven hangen en is deze daarna weer doorgelopen. Veel kijkplezier, en als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden!


Super bedankt voor alle moeite. 
mvg