Skip to main content

Ik probeer om ziggo sport totaal pakket uit te zetten.  Kr.ijg op tv  steeds foutcode stb-wg-14. Via mijn kpn wordt deze foutcode niet herkend. Uitzetten via mijn kpn lukt ook niet. Krijg de optie om te verwijderen niet te zien.

Hallo @Fransca ,

Als het uitzetten online en via de TV niet lukt, dan kun je bellen of chatten met KPN.

 

KPN is hiervoor gewoon bereikbaar per telefoon : 0800 - 0402. 

Vandaag nog tot 17.00 of anders maandag (of andere doordeweekse dagen) weer vanaf 8.00 tot 20.00. 

 

Bij te grote drukte heb je op dezelfde tijden met de chat een alternatief.  

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 


Je kan het ook via mijnKPN proberen.


Welkom op het forum @Fransca, het uitzetten van het zenderpakket gaat niet van harte begrijp ik. Heb je de tips van Noordzee al kunnen proberen, is het via die wegen gelukt om het zenderpakket te stoppen?

Het kan zijn dat er nog een andere wijziging open staat/stond, waardoor het op dat moment niet mogelijk was om een nieuwe wijziging aan te vragen. 


Helaas nog steeds niet gelukt. Wordt er moedeloos van.


@Fransca  Heb je al gebeld of gechat?

Hallo @Fransca ,

Als het uitzetten online en via de TV niet lukt, dan kun je bellen of chatten met KPN.

 

KPN is hiervoor gewoon bereikbaar per telefoon : 0800 - 0402. 

Vandaag nog tot 17.00 of anders maandag (of andere doordeweekse dagen) weer vanaf 8.00 tot 20.00. 

 

Bij te grote drukte heb je op dezelfde tijden met de chat een alternatief.  

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 

 


Om met je mee te kunnen denken is het inderdaad wel van belang dat we weten wat je gedaan hebt @Fransca, kan je dat toelichten? Als je niets hebt gedaan sinds je eerste bericht is het niet gek dat er niets veranderd is natuurlijk :wink:


Heb inmiddels contact gehad. Probleem is verholpen. Dank voor jullie berichten.


Mooi zo. Graag geholpen… :thumbsup_tone3:


Dat is goed om te lezen @Fransca, fijn dat het gelukt is. Veel kijkplezier en als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden :slight_smile: