Skip to main content

Hi,

 

ik heb vandaag even de stroom in het gehele huis afgezet ivm werkzaamheden. Nadat ik de stroom weer erop zetten en de tv ontvangers opgestart waren kreeg ik plots een email dat ik Ziggo Sport Totaal geactiveerd had.. Dit heb ik echter maanden geleden opgezegd, en ik kan het nu niet annuleren omdat ik een maand moet wachten. Helpdesk is uiteraard niet bereikbaar.

Kunnen jullie dit annuleren zodat ik geen extra kosten krijg?

 

alvast bedankt

 

Mvg Guido Lemmerling

Dat is wel raar dat dat gebeurt inderdaad. Voor de zekerheid, heb je je forum profiel ingevuld ? Anders kan een kpn medewerker nog niets doen 

 


Dat is wel raar dat dat gebeurt inderdaad. Voor de zekerheid, heb je je forum profiel ingevuld ? Anders kan een kpn medewerker nog niets doen 

 

yup, dat is volledig ingevuld, ik ben benieuwd wat men kan terugvinden over wie/wat dat geactiveerd heeft


Hi,

 

ik heb vandaag even de stroom in het gehele huis afgezet ivm werkzaamheden. Nadat ik de stroom weer erop zetten en de tv ontvangers opgestart waren kreeg ik plots een email dat ik Ziggo Sport Totaal geactiveerd had.. Dit heb ik echter maanden geleden opgezegd, en ik kan het nu niet annuleren omdat ik een maand moet wachten. Helpdesk is uiteraard niet bereikbaar.

Kunnen jullie dit annuleren zodat ik geen extra kosten krijg?

 

alvast bedankt

 

Mvg Guido Lemmerling

 

Inderdaad wel heel erg vreemd.

Je haalt de spanning (volksmond stroom) eraf en nadat je de spanning er weer op zet heb je ineens een Ziggo Sport abonnement. 


Hallo @Lemti, ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met een collega van de telefonische klantenservice. Deze collega heeft een vergoding voor het aangezette pakket ingevoerd. Ik heb dan nu ook het pakket uitgezet voor je. Hoef je dus niet zelf nog te doen. 


Hallo @Lemti, ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met een collega van de telefonische klantenservice. Deze collega heeft een vergoding voor het aangezette pakket ingevoerd. Ik heb dan nu ook het pakket uitgezet voor je. Hoef je dus niet zelf nog te doen. 

Super, dankjewel