Skip to main content

Geachte heer/ mevrouw

Heb onlangs op 31 juli contact gehad met jullie over t uitzetten van ziggo sport.

Dat lukt mij niet,jullie zouden t uitzetten en tot mijĀ  verbazing zag ik vandaag op 17 augustus dat ie nog aan stond.Heb t nu zelf uitgezet,maar ik verwacht dat t niet verrekend wordt dat ok dat ook nog moet betalen,ze hebben nl al 1keer te veel inĀ Ā rekening gebracht.Dus ik hoop op een goed rekening in september.

Met vr groetenĀ 

Ā 

Ā 

*Admin: e-mailadres verwijderd ivm privacy

Ā 

Hoi @Peter Hartendorf, welkom op het forum. Had je toentertijd ook een bevestiging gekregen dat het zenderpakket gestopt zou worden. Die geeft op dat moment aan dat de wijziging is gelukt, als je die toen niet hebt gekregen was de wijziging niet gelukt en bleef het zenderpakket nog aanstaan dus. Als je iets wijzigt en je krijgt geen mail met een bevestiging daarvan is er geen wijziging, en lopen eventuele kosten dus door tot het alsnog wordt gestopt. In dat geval is het het beste om dan meteen contact op te nemen om de wijziging alsnog in gang te zetten of dat zelf te doen via MijnKPN of de tv-ontvanger. Dat heb je inmiddels wel gedaan dus, maar de kosten zullen doorlopen t/m de dag dat het daadwerkelijk is uitgezet, de 17e dus begrijp ik. ErĀ  zal geen vergoeding zijn.


Beste Jasper (moderator)

Kom toch nog even terug op jullie antwoord van jullie mail.

Ik wilde al op 31 juli het ziggo zenderpakket stoppen wat niet lukte.

Heb toen jullie klantenservice gebeld(diverse malen)en die vertelde mij dat er een storing was.

Heb in die zelfde week nog een keer gebeld,en ze verzekerde mij dat jullie het zenderpakket uit zouden zetten.Maar ik heb duidelijk vertelt dat ik niet nog een keer ga betalen.Daarop volgde het antwoord (nee meneer u hoeft niet te betalen)Nou op de rekening van augustus was het dus wel in rekening gebracht,terwijl ik al ruim van te voren aangaf om dit niet in rekening te brengen.

Heb dus DUIDELIJK van jullie Mondeling te horen gekregen,en dat is voor mij dus toch ook de

BEVESTIGING?????

Beste Jasper ik hoop dat je het verhaal nog een keer terug koppelt naar klantenservice.

Hiermede hoop ik dat er een fatsoenlijke oplossing komt.

Met vriendelijke groet,

Peter Hartendorf

***

Ā 

Admin: e-mailadres verborgen i.v.m. privacy


Dat is niet wat ik bedoelde met de bevestiging, ik bedoelde de mail waarin zwart op wit staat dat het wordt aangepast. Heb je die toen wel of niet gehad?


Beste Jasper

Antwoord op jou vraag ,ik heb geen mail gekregen

Maar een mondelinge bevestiging dat ze het uit zouden zetten via klantenservice mag ik toch vanuit gaan dat dat ook een bevestiging is.

Ā 

Met vriendelijke groet,

Peter Hartendorf

***

Ā 

Admin: e-mailadres wederom verborgen i.v.m. privacy

Ā 


Nee, dat is niet hetzelfde. De schriftelijke bevestiging geeft aan dat de wijziging ook echt is gedaan in het systeem, die wordt automatisch gestuurd zodra de wijziging wordt gedaan. Als het mondeling wordt gezegd is dat niet nadat de wijziging is ingevoerd, waardoor dat anders is. Als je jouw forumprofiel volledig invult kan ik kijken wat en hoe er is genoteerd.


Hoi Jasper

Heb t ingevuld en opgeslagen.

Ā 

Groeten Peter


Dank je voor de gegevens @Peter Hartendorf, daarmee ben ik voor je gaan kijken. Zo te zien lukte het de 31e niet om Ziggo Sport uit te zetten omdat het (gratis) Pluspakket toen werd aangezet. Daardoor stond er toen een wijziging open en het systeem kan 1 order tegelijkertijd verwerken, nadat die wijziging afgerond was heb je Ziggo Sport compleet kunnen uitzetten. Wat betreft de kosten, volgens de notities van de gesprekken zijn de abonnementskosten van Ziggo Sport op 12 augustus al ingevoerd als vergoeding, dat was al geregeld voordat je dit topic aanmaakte dusĀ :slight_smile:


Beste Jasper

Ik heb er vrede mee en vind t verder oke.

Bedankt voor je moeite.

Ā 

Met vr GroetĀ 

Peter Hartendorf.