Skip to main content

Beste KPN,

Ik heb enkele dagen geleden Ziggo Sport opgezegd en deze is ook in mijn KPN omgeving doorgevoerd.

Kan het alleen nog steeds ontvangen en zie nu ook een nieuwe factuur voor december met Ziggo Sport. Daarnaast is het menu zeer traag geworden de laatste tijd.

KPN graag situatie oplossen!.

Alvast bedankt.

Voor de menu problemen verwijs ik u naar volgend topic, dit is een bekend / in planning staand probleem.

 

Mbt Ziggo Sport, durf ik niet te zeggen, kan u alleen vragen of het wellicht te maken heeft met een lopend contract (opzegtermijn)?


De opzegging en de factuur kunnen elkaar kruisen, dan krijg je het oo de volgende factuur gecrediteerd.

Dat je het nog steeds kunt ontvangen klopt als een bus, Ziggo sport staat nog steeds voor iedereen open om gratis te kijken, zou een weekend zijn maar is nu al meer dan een week het geval.😉


Goedemorgen @liksteen, het is helaas erg druk vandaar dat je nu pas een reactie krijgt vanuit KPN.  Normaal gezien is een opzegging van een extra zenderpakket per direct. Zou je jouw profiel willen invullen, dan ga ik eens kijken of alles wel goed is verwerkt.