Skip to main content

Ben sinds kort, na de nodige problemen, aangesloten op glasvezel TV en Internet.

Had gisteren Ziggo Sport zenderpakket besteld om F1 te volgen, maar nu na ongeveer 30 uur is het pakket nog steeds niet aktief.

Klantendienst vertelde me gisteren dat ze er niets aan konden en dat het wel 24 uur zou kunnen duren en nu net werd mij verteld dat ze een storing hadden en niet in hun eigen systeem konden om een te bekijken.   Ik kwam van Ziggo af ……

Maak me ernstig zorgen of ok morgen F1 race kan zien, daar was het mij om te doen.

 

Iemand met eenzelfde ervaring en/of suggesties ?

 

BVD

Beste @Andy - Breda 

Wat vervelend dat Ziggo Sport nog niet werkt. Heb je de TV ontvanger eens achterop uitgezet? Dan 10 sec. wachten, en daarna weer aanzetten. Welke merk en type TV ontvanger heb je?


Goedemorgen @Andy - Breda, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Normaliter zou het binnen een paar minuten of een uurtje moeten aanstaan. Echter kan het inderdaad wel maximaal 24 uur duren, maar in de praktijk gebeurt het zelden dat het zo lang duurt. Kan je aangeven of een herstart van de tv-ontvanger heeft geholpen? Mocht je het nog steeds niet kunnen ontvangen dan raad ik aan om even met ons te bellen via 0800-0402. Via het Forum heb je namelijk geen live contact en ik neem aan dat je vanmiddag de wedstrijd wil zien! 


@Andy - Breda is dit inmiddels opgelost voor jou?


Ben een weekje weg geweest maar Ziggo Sport pakket is nog steeds niet geactiveerd - wel heb ik nu van KPN voor 4e keer een bevestiging van uitbreiding van zender pakket ontvangen - maar er is nog steeds niets toegevoegd.

 

Na verschillende keren van het kastje naar de bekende muur te zijn gestuurd, “sprak” ik net voor vakantie via chatdienst een uiterst vriendelijke en behulpzame medewerkster die mij dezelfde dag (25 juli) via email het volgende bevestigde:

“ Ik sprak u vandaag via de klantenservice van KPN, over het Ziggo Sport Compleet pakket.

Ik heb de achterliggende afdeling te pakken gekregen en dit bij hen neergelegd en het blijkt inderdaad een erg aparte fout in onze systemen te zijn.

Zij gaan er op dit moment druk mee bezig om dit probleem voor u op te lossen. Echter is het niet zeker dat het dit weekend nog zal lukken.”

 

Maar helaas, nog steeds geen verandering in deze onacceptabele situatie.

 

Onbegrijpelijk voor mij dat dit allemaal zo lang moet duren en werkelijk niemand (muv bgn. medewerkster) die ik spreek bij KPN zijn/haar verantwoordelijkheid neemt en aan echte klantenservice doet.


Hoi @Andy - Breda, ik neem het even over van Susan.
Wat balen dat het nog niet werkt zeg! Zoals je het beschrijft gaat er ergens in het systeem iets niet helemaal goed en is de backoffice dit aan het repareren. Dit is helaas niet het snelste proces en zoals je begrijpt niet de standaard gang van zaken.
Ik denk dat ik het niet kan bespoedigen maar kijk graag even mee naar de voortgang. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat het  inmiddels opgelost is.  Anders weet je ons te vinden!


Ook wij willen het Ziggo sportpakket activeren maar gebeurd helemaal niets. Maakt niet uit of je het via tv wilt toevoegen of via internet. Krijg geen bevestiging en zodra je even naar iets anders gaat kijken is de melding weg ook. Heel vervelend dit en hoop niet dat ik straks tig abonnementen heb


Hoi @Ingrid79, je kunt een dergelijk abonnement maar 1x actief hebben, je zult hem dus in ieder geval nooit dubbel krijgen. Soms gaat er wel even overheen voordat de bestelling verwerkt is.
Als dat bij jou nog niet het geval is kijk ik natuurlijk graag met je mee. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?