Skip to main content

Vanmiddag ziggo sport geactiveerd..nu 5 uur later nog steeds"kan tot 10 minuten duren" wel mail gehad dat gewijzigd is.. is dit een bekend probleem? Eat moet ik eraan doen?

Beste @Toeterix,

Zou je de tv ontvanger eens in zijn geheel uit willen zetten? En daarna weer aan met het powerknop achterop de tv ontvanger. Daarna een kijken of Ziggo Sport het dan wel doet. (kanaal 233)

 


Hoi Dennis dank je voor meedenken, dat had ik gisteravond al een keer gedaan. Maar vanmorgen dus nog maar een keer, helaas geen verandering 10 minuten melding blijft staan en geen zenders tussen 203 en 262.


Update... maar even gebelt met sevice. Kan wel ingaan op 14 Mei. Hoezo 10 min. Ik weet ut niet meer hoor..🤗


Hoi @Toeterix, welkom bij ons op het forum. 14 mei is wel heel erg lang wachten op de zenders! Is het een wijziging waarbij alleen Ziggo Sport werd aangevraagd, of werd er meer bij gewijzigd? Als er meer is gewijzigd kan dat ervoor zorgen dat het langer duurt. Ik kan nog niet met je meekijken, als je jouw gegevens op je forumprofiel invult en hieronder een seintje geeft kan ik met je meekijken. 


Hallo Jasper.

Jah ik heb nogmaals gebelt met klanten service en deze keer kreeg ik iemand aan de lijn die mij een plausibele uitleg kon geven. Ik heb ziggo sport aangezet en normaliter zou dat binnen een uur gerealiseerd zijn, maar ik heb idd ook gelijk mijn 100/100 internet naar 200/200 geupdated. En daar gaat het blijkbaar anders. Er moet een monteur komen en een ethernet switch, daar had ik even niet op gerekend. Blijf het raar vinden dat zenderpakket pas uitgebreid wordt als mijn internetspeed verhoogd word. Heeft vlgs. mij weinig met elkaar van doen. Maar ik heb mij erbij neergelegd, 14 mei zal het wel voorelkaar komen. In ieder geval dank voor uw reactie en ik zal mijn gegevens desondanks toch even doorgeven.


Dat verklaart het inderdaad, als een wijziging meerdere dingen omvat wordt alles tegelijkertijd actief. Ook de facturatie gaat pas in op dat moment, je betaalt nu nog niet voor de Ziggo zenders.

Als een zenderpakket los wordt aangevraagd is de 10 minuten die je op het scherm ziet staan wel van toepassing. Dat kan heel snel :slight_smile: