Skip to main content

Ik weet niet of ik hier op de juiste plek ben, maar na enkele maanden Ziggo sport wil ik deze graag uitzetten. Al 3 dagen lang zegt mijnkpn dat het niet mogelijk is vanwege een technische storing (?) en via de televisie moet ik het na tientalle pogingen later opnieuw maar proberen..

Dit is helaas niet de eerste keer dat het bijna onmogelijk lijkt om een zenderpakket te annuleren (of aan te zetten wanneer er een actie is). 

Gaarne uw hulp!

 

Admin: nieuw topic voor je vraag aangemaakt

@Stylici Goedemorgen Jordy, je hoort een zenderpakket natuurlijk uit te kunnen zetten als je dat wilt. Ik lees dat 't al even niet lukte, goed dat je een seintje geeft.

Fijn dat je gegevens al in je profiel staan, ik heb ze erbij gepakt. Ik zie dat je gisteren contact met onze klantenservice hebt gehad, en dat Ziggo Sports wordt uitgezet. Dat ziet er goed uit. Laat het gerust weten als je vragen hebt of als ik iets voor je kan doen.


Goedemorgen @Alexandra,

Gisteren zelfs twee keer contact gehad met de klantenservice, maar het enige resultaat tot op heden is dat mijn opties niet meer te wijzigen zijn via mijnkpn en de televisie ontvanger al uren tien minuten nodig heeft voor de verwerking (ondanks meerdere nieuwe opstartpogingen).

Zou je me alsjeblieft willen helpen, want inmiddels ben ik hier al 5 dagen mee bezig. 

Alvast dank!

 


@Stylici Hi Jordy, ik zie dat een van mijn collega's de wijziging er voor je in gezet heeft, en dat Ziggo Sports uitgezet wordt. Als het goed is heb je hier ook een bevestiging van ontvangen per e-mail, klopt dat? Je moet de wijziging ook kunnen zien in MijnKPN, ik zie dat het gereed is op 25 februari. 


Hi @Alexandra,

Bedankt voor je reactie.

Ik wacht het nog even af of het pakket er morgen af is, zoniet hoor je me morgen weer.

Fijne dag verder!


Hi @Stylici, ik heb geen nieuw bericht meer van je gezien, ik ga er vanuit dat dat een goed teken is. Laat het anders gerust weten.