Skip to main content

Heb Ziggo sport sinds 19 oktober toegevoegd aan mijn zenderpakket. Maar tot op heden krijg ik deze niet op TV. Modem al diverse malen uitgezet en opnieuw opgestart.  Niets helpt. De receiver opnieuw opstarten helpt ook niet, Zelfs het verwijderen van het pakket helpt en lukt ook niet. Er zijn diverse tickets aangemaakt en zelfs spoedtickets.  Er gebeurt helemaal niets. Ik begin het aardig zat te worden. Ik kan geen F1 en CL voetbal bekijken.  Maar wel het geld incasseren!!!

Hi @Fritzj.  ik zie dat Ziggo Sports inmiddels aan staat onder je abonnement, jammer dat het even heeft geduurd maar wel fijn dat het toch is gelukt!

 

Heb Ziggo sport sinds 19 oktober toegevoegd aan mijn zenderpakket. Maar tot op heden krijg ik deze niet op TV. Modem al diverse malen uitgezet en opnieuw opgestart.  Niets helpt. De receiver opnieuw opstarten helpt ook niet, Zelfs het verwijderen van het pakket helpt en lukt ook niet. Er zijn diverse tickets aangemaakt en zelfs spoedtickets.  Er gebeurt helemaal niets. Ik begin het aardig zat te worden. Ik kan geen F1 en CL voetbal bekijken.  Maar wel het geld incasseren!!!

 


Hoi @Rufus0108, vervelend om te horen. Ik ga je hiermee helpen. Ik heb je een privébericht gestuurd.


Heb Ziggo sport sinds 19 oktober toegevoegd aan mijn zenderpakket. Maar tot op heden krijg ik deze niet op TV. Modem al diverse malen uitgezet en opnieuw opgestart.  Niets helpt. De receiver opnieuw opstarten helpt ook niet, Zelfs het verwijderen van het pakket helpt en lukt ook niet. Er zijn diverse tickets aangemaakt en zelfs spoedtickets.  Er gebeurt helemaal niets. Ik begin het aardig zat te worden. Ik kan geen F1 en CL voetbal bekijken.  Maar wel het geld incasseren!!!

Als je wel kosten betaald, dan moet het ook ergens staan. Heb je al gekeken of je het verleden de zenders 233 en verder niet verborgen hebt gemaakt. Waarschijnlijk een domne suggestie, maar in het verleden zag ik ook de sport zenders niet om die reden. 

Voor de F1 hoef je het niet meer te doen, was een druk programma in oktober, november en december waarvoor je hebt betaald. Maar nu is het weer 3 maanden over dus als het daarvoor is kan je het ook wel weer 2 maanden stilleggen.