Skip to main content

Bij mij hetzelfde. Al 2 dagen staat er dat hij wordt toegevoegd. Het is die 3 maanden aanbieding van Ziggo totaal. Maar hij wordt niet toegevoegd. Help!!!

@Bob63 Goedemorgen! Ik kwam jouw topic tegen. Is het nog gelukt om het pakket te activeren? Anders kijk ik dat graag nog even voor je na. Zou je dan jouw profiel kunnen invullen en mij een seintje geven wanneer dat gedaan is? Dan kan ik even met je meekijken!


Nee niet gelukt. Nog steeds niet.


Nee niet gelukt. Nog steeds niet.

@Bob63 heb je je Forumprofiel aangevuld wat @Remco_ jou gevraagd had?

Ik vul hierbij nog aan:

naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij persoonlijke opmerkingen ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators.


Gedaan


Gedaan

Dank je wel, @Remco_ zou hier naar gaan kijken als die weer dienst heeft. 


Ik kom binnen de consumentensystemen van KPN niet direct een actief abonnement tegen op dit moment. Kan het kloppen dat het om een zakelijk abonnement gaat? Dan wil ik je vragen om even contact te zoeken met de zakelijke klantenservice. Maar je kan ook even een berichtje plaatsen op het Zakelijke Forum.


Ja klein zakelijk. Is wel een kastje naar de muur zeg. Dan gaat het weer dagen duren vrees ik. Kun jij het niet aandragen. Gaat sneller toch?


@Bob63 Ik kan helaas dat niet direct overdragen Bob 😞 . Ik heb niet direct toegang tot hun systemen namelijk. Je kan dan het beste even bellen met 0800-0403, dan maak je de kortste slag denk ik.


Reageer