Skip to main content

Hallo,

Ik heb vanavond het zenderpakket zigo sport totaal besteld. Echter na 5 uur nog geen ziggo beschikbaar. Ik heb alle procedures door lopen zoals beschreven op de site maar tevergeefs. 

 

Robin

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

Ontvanger al een keer opnieuw opgestart?


Ja, alles geprobeerd. Vandaag nog steeds geen ziggo pakket.


Hallo @Robin-s 

Als je in de Mijn KPN app, of via de KPN website naar jouw bestellingen kijkt. Wat zie je dan als status voor Ziggo Sport? Is deze nog steeds in bestelling, of staat er dat deze beschikbaar zou moeten zijn?


Hoi @Robin-s, wat vervelend dat je de zenders niet kunt zien! Ik ben voor je gaan kijken en de wijziging waarbij de Ziggo Sport zenders zijn toegevoegd is zo te zien afgerond op de 20e. Sindsdien zouden de zenders te kijken moeten zijn, maar blijkbaar lukt dat nog niet dus? Wat gebeurt er precies als je naar een van de zenders tussen 233 en 238 gaat, wat krijg je te zien? Als die zenders worden overgeslagen, zou je dan kunnen kijken bij de verborgen zenders? Mogelijk staan deze zenders daarbij, waardoor ze nu niet te zien zijn. Je kunt ze daar ook weer zichtbaar maken, als ze verborgen zijn.


Hoi, zojuist bij de verborgen zenders gekeken. Daar staan de ziggo zenders ook niet bij. Op mijn Kpn via de site staat dat ziggo sport actief is.

Misschien nog tips?


Dat is gek @Robin-s, had je ook al kunnen kijken wat er gebeurde als je naar de zenders van het Ziggo Sport pakket ging? Krijg je dan een melding of ga je naar een lagere of hogere zender?


@Robin-s Zorg dat je jouw iTV abonnementsnummer in je profiel hebt ingevuld, samen met je KPN klantnummer dan kan een moderator, zoals @Jasper :wink: , opzoeken of jij het Ziggo Pakket op de iTV back-end hebt. Als je die daar gewoon hebt, dan is er iets aan de hand waardoor jouw iTV ontvanger dit niet ziet, maar als deze daar ook niet staat dan kan de moderator een “ReProvision iTV Order” inschieten zodat dit rechtgetrokken gaat worden.


Hoi Jasper, als ik naar ziggo sport ga, officieel moet dat zijn 233 geloof ik. Dan wordt ik automatisch doorgestuurd naar 262 espn sports. 

Ik zal mijn iTV abonnementsnummer en KPN klantnummer zsm in mijn profiel vermelden.

Update;

Klantnummer en abbonementsnummer staat er in.


Dank je, de zenders zijn dus actief maar toch niet te kijken. Ik heb een melding aangemaakt zoals Jeroen-bart al noemde en er gaat naar gekeken worden! Als het goed is heb je al een sms’je gekregen dat de melding is aangemaakt.


Hoi @Robin-s, ik zie dat er naar aanleiding van de melding is geprobeerd om contact met je op te nemen. De voicemail is daarbij ingesproken. Daarvoor hadden ze al een actie uitgevoerd waardoor het ZIggo Sport pakket nu wel te kijken zou moeten zijn, kan je de zenders nu wel zien?