Skip to main content

Uitzetten is omgekeerd evenredig makkelijk in vergelijk tot aanzetten. 
Eerste reactie: u kunt vanaf 31 juli 2021 opzeggen. Alle pogingen daartoe falen. 
1. Via tv menu: eindeloos de melding “Probeer het later nog eens”. Foutcode (STB-wg-14).

  1. Via mijn KPN account via Televisie & Internet naar pakketten en vervolgens zie je het actieve Ziggo Sport Totaal Pakket. Maar daarop klikken geeft geen enkel effect. Nergens een opzegknop. 
     
  2. als ik hier de hele dag aan moet verkloten dan ga ik alles opzeggen van KPN en over naar een andere provider of via schotelantenne. 

Syb-wg-14 zou betekenen Storing KPN server: dit gecheckt met postcode en huisnummer: melding terug dat er GEEN storing is gevonden


Nou zeg, wat flauw dat dit zo moeizaam gaat @RMR9999 :slight_frown:

Ik kijk graag even voor je of het mij wel lukt! Zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan?


Dank voor de bereidwilligheid dit te willen helpen oplossen. Mijn partner heeft via de chat contact gehad met een collega van u en deze heeft de gewenste actie cq het stopzetten uitgevoerd. Dat is mooi natuurlijk, maar wel symptoom bestrijding en geen aanpak van de oorzaak. 
De wijze waarop een pakket gestopt moet kunnen worden dient minstens net zo makkelijk te zijn als het starten van een pakket. 
Mvg


Normaal gesproken komt deze melding gelukkig niet tevoorschijn en kan het pakket heel makkelijk uitgezet worden, waarom dit bij jullie niet goed ging weet ik niet helemaal.

Heel fijn dat het via de chat alsnog gelukt is!