Skip to main content

Ik wil alleen F1 kijken en heb geen interesse in voetbal, golf etc., heeft KPN via alles-in-1 een speciale aanbieding voor Ziggo of is het dan handiger/beter/goedkoper om gewoon helemaal naar Ziggo over te stappen? Ik vindt 15 euro wel veel als je al 95 Euro per maand betaald.…

 

Waarom neem je dan niet een abonnement op F1 TV?


Voor mij was/is het juist goedkoper om Ziggo Sport Totaal erbij te nemen dan over te stappen naar Ziggo. Omdat ik bv ook ESPN en het pluspakket heb.


Hallo @Youps tv ,

Bij KPN kun je alleen een aanvullend abonnement nemen op het complete Ziggo Sport pakket. Best duur inderdaad. Zelf heb ik dat er zeker niet voor over. 

 

Maar wist je dit al?: 

Je kunt dit jaar via het Duitse RTL nog gewoon gratis naar vier races kijken. En nog een paar andere races gratis via andere zenders. Volgens de huidige planning kun je dit jaar zes races gratis volgen bij KPN. (En eventueel nog eentje extra via de schotel.)

  • 18-04 – Grand Prix Emilia Romagna (RTL Duitsland begin 15.00 uur)
  • 09-05 – Grand Prix van Spanje (RTL Duitsland begin 15.00 uur)
  • 18-07 – Grand Prix van Groot-Brittanië (Channel 4 (satelliet) begin 16.00 uur)
  • 29-08 – Grand Prix van België (VRT begin 15.00 uur)
  • 05-09 – Grand Prix van Nederland (Ziggo begin 15.00 uur, vrij te zien via KPN)
  • 11-09 – Grand Prix van Italië (RTL Duitsland begin 15.00 uur)
  • 07-11 – Grand Prix van Brazilië (RTL Duitsland begin 18.00 uur)

bron : Totaal TV

 


Waarom neem je dan niet een abonnement op F1 TV?

Goede tip! Ik ben nog wel old skool en kijk liever via de tv maar dan wordt de smart-TV ook nog eens gebruikt! 


Hallo @Youps tv ,

Bij KPN kun je alleen een aanvullend abonnement nemen op het complete Ziggo Sport pakket. Best duur inderdaad. Zelf heb ik dat er zeker niet voor over. 

 

Maar wist je dit al?: 

Je kunt dit jaar via het Duitse RTL nog gewoon gratis naar vier races kijken. En nog een paar andere races gratis via andere zenders. Volgens de huidige planning kun je dit jaar zes races gratis volgen bij KPN. (En eventueel nog eentje extra via de schotel.)

  • 18-04 – Grand Prix Emilia Romagna (RTL Duitsland begin 15.00 uur)
  • 09-05 – Grand Prix van Spanje (RTL Duitsland begin 15.00 uur)
  • 18-07 – Grand Prix van Groot-Brittanië (Channel 4 (satelliet) begin 16.00 uur)
  • 29-08 – Grand Prix van België (VRT begin 15.00 uur)
  • 05-09 – Grand Prix van Nederland (Ziggo begin 15.00 uur, vrij te zien via KPN)
  • 11-09 – Grand Prix van Italië (RTL Duitsland begin 15.00 uur)
  • 07-11 – Grand Prix van Brazilië (RTL Duitsland begin 18.00 uur)

bron : Totaal TV

 

Dank! Daarmee is de druk er voor komend weekend vanaf, kan ik er een paar nachtjes extra over slapen....😴😴


Hallo @Youps tv ,

Bij KPN kun je alleen een aanvullend abonnement nemen op het complete Ziggo Sport pakket. Best duur inderdaad. Zelf heb ik dat er zeker niet voor over. 

 

Maar wist je dit al?: 

Je kunt dit jaar via het Duitse RTL nog gewoon gratis naar vier races kijken. En nog een paar andere races gratis via andere zenders. Volgens de huidige planning kun je dit jaar zes races gratis volgen bij KPN. (En eventueel nog eentje extra via de schotel.)

  • 18-04 – Grand Prix Emilia Romagna (RTL Duitsland begin 15.00 uur)
  • 09-05 – Grand Prix van Spanje (RTL Duitsland begin 15.00 uur)
  • 18-07 – Grand Prix van Groot-Brittanië (Channel 4 (satelliet) begin 16.00 uur)
  • 29-08 – Grand Prix van België (VRT begin 15.00 uur)
  • 05-09 – Grand Prix van Nederland (Ziggo begin 15.00 uur, vrij te zien via KPN)
  • 11-09 – Grand Prix van Italië (RTL Duitsland begin 15.00 uur)
  • 07-11 – Grand Prix van Brazilië (RTL Duitsland begin 18.00 uur)

bron : Totaal TV

 

Belangrijke Update.

Komende zondag zendt RTL-Duitsland de Grand Prix van Saudie-Arabie ook uit. 

 

https://www.rtl.de/cms/wer-hat-die-erste-saudi-gaudi-das-1-freie-training-jetzt-im-live-ticker-4877493.html