Skip to main content

Ben inmiddels al een tijdje bezig ziggo toe te voegen. Héb onlangs mijn abonnement gewijzigd in hussel 500 met HD ontvangers. Monteur is hier al voor langs geweest. Nu krijg ik steeds het bericht dat ik een afspraak moet maken met de monteur??! Wil het zenderpakket ziggo toevoegen maar dat kan niet omdat er nog een wijziging loopt!? Al meerdere malen contact gehad en er is toegezegd het op te lossen maar er gebeurt niks. Vindt dat ik voor de prijs van het abonnement wel wat meer service mag verwachten. Graag reactie of een oplossing

Welkom op het forum, @famvanpetersen! Het is inderdaad niet mogelijk om andere dingen aan te passen als er nog een wijziging openstaat. Normaliter zou ik alleen verwachten dat deze wijziging ook al wel voltooid zou zijn. Juist omdat de monteur ook al geweest is. Vul alsjeblieft je forumprofiel in, dan kijk ik dit verder na.


Welkom op het forum, @famvanpetersen! Het is inderdaad niet mogelijk om andere dingen aan te passen als er nog een wijziging openstaat. Normaliter zou ik alleen verwachten dat deze wijziging ook al wel voltooid zou zijn. Juist omdat de monteur ook al geweest is. 

 

Ik zie dat er vanuit ons contact is geweest, en dat het inmiddels ook gelukt is om het zenderpakket toe te voegen :)