Skip to main content

Ik heb vanmiddag ziggo sport totaal besteld en zou direct gebruikt kunnen worden 

maar kan deze ook niet aan zetten in mijn kpn

en zou nog een e-mail krijgen daar wacht in een paar uur op 

ik ben deze klacht meerdere keren tegen gekomen hier 

En ik heb een klacht gestuurd naar forum over abonnement van mijn vrouw deze klopt ook niet 

zou een abonnement van 15 € zijn maar volgens factuur vandaag 2x zoveel 😠

Hoi @Tonny56 . Dat duurt te lang zo. Je order lijkt in de wacht te staan maar ik weet niet waarom :-(

Ik stuur je signaal door naar de techneuten om dit op te lossen en kom er snel op terug. 


Hoi @Tonny56 . Dat duurt te lang zo. Je order lijkt in de wacht te staan maar ik weet niet waarom :-(

Ik stuur je signaal door naar de techneuten om dit op te lossen en kom er snel op terug. 

Oké wacht af 


Hoi @Tonny56 . Dat duurt te lang zo. Je order lijkt in de wacht te staan maar ik weet niet waarom :-(

Ik stuur je signaal door naar de techneuten om dit op te lossen en kom er snel op terug. 

Oké en ik ben blijkbaar niet de enige hier heb ook van andere gehoord 

deze was al een week bezig Krijg ik nu ook extra korting 


We hebben hier thuis hetzelfde probleem: gisteravond ook Ziggo Sport Totaal besteld en nu nog steeds niet verwerkt en géén zenders.

Please fix it KPN


We hebben hier thuis hetzelfde probleem: gisteravond ook Ziggo Sport Totaal besteld en nu nog steeds niet verwerkt en géén zenders.

Please fix it KPN

Ik ook gisteren besteld wel e-mail gehad maar zou daar na nog een krijgen na 15 min voor afronden nou ik wacht nog steeds 


Hallo @Tonny56 ,

Er zijn momenteel problemen met het activeren van Ziggo Sports. 

Je kunt dit nu het snelste regelen via de chat of de telefoon. 

 

De chat bereik je via : KPN Service en contact

Kies een onderwerp.

Tik dan op: ‘Ik heb een andere vraag’ 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 

 

Bellen is ook mogelijk via 0800-0402.


Hallo @Tonny56 ,

Er zijn momenteel problemen met het activeren van Ziggo Sports. 

Je kunt dit nu het snelste regelen via de chat of de telefoon. 

 

De chat bereik je via : KPN Service en contact

Kies een onderwerp.

Tik dan op: ‘Ik heb een andere vraag’ 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 

 

Bellen is ook mogelijk via 0800-0402.

Ik heb gebeld zijn er mee bezig 🤔🤔🤔


Het heeft weinig zin om te bellen. Helaas is het een groter issue geworden en we doen ons best om het zo snel mogelijk te fiksen.

Zie voor de voortgang dit topic:

https://kpn-nl.insided.com/interactieve-tv-11/storing-zenderpakket-activeren-duurt-langer-dan-15-minuten-534975


Bij mij is het pakket zojuist (20 min. geleden) actief geworden. Aangevraagd 16:33 gisteren.

(reactie geplaatst 13 maart 12:52)


Ja hoor het is gelukt bij mij, bedankt vd snelle 🙃 service kpn👍🏻