Skip to main content

Ik heb Ziggo Totaal aangezet via MijnKPN. Echter op de box heb ik nog steeds niet Ziggo Totaal en staat ook niet in mijn abonnementen scherm. Hoe is dit op te lossen.

 

De snelste manier is om de klantenservice gratis te bellen 0800-0402  of via de chat functie zie link 

 

https://www.kpn.com/service.htm

 

Heb je de tv ontvanger al even van de stroom gehaald

 

 


Hi @MBEE! Oei! Heb je inmiddels al contact gehad met onze klantenservice?

Anders kijken wij graag met je mee:
Vul jij jouw profiel aan met het klantnummer, postcode en huisnummer, geboortedatum van de contractant en de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is?
In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je extra informatie kwijt. Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik voor je aan de slag kan!

We horen graag van je!


Ik heb Ziggo Totaal aangezet via MijnKPN. Echter op de box heb ik nog steeds niet Ziggo Totaal en staat ook niet in mijn abonnementen scherm. Hoe is dit op te lossen.

 

Als je veel in dit forum leest, leer je dat het al maanden droevig is met het bestellen van pakketten bij KPN, via MijnKPN.

Wist je dat je het ook gewoon kan bestellen via de TV. Instellingen → Zenderpakketten.   

 


We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders weet je ons te vinden!