Skip to main content

Ik heb 2 dagen geleden het Ziggo sport pakket toegevoegd maar lukt niet. Systeem zegt dat ik geen pakket kan toevoegen omdat er al een wijziging is. Kastje van stroom afgehaald, gekeken of zender verborgen staat in zenderlijst, maar geen effect. Iemand een idee? 

Hallo @Ingrid1504,

Heb je recent ook iets van een aanpassing aan je abonnement gedaan? Zoals het overstappen op een ander pakket ? Staat Ziggo Sport wel actief in de zenderpakketten omgeving of MijnKPN? 


Ik heb langer dan een maand geleden het Ziggo en Fox abonnement stopgezet. Ziggo staat niet actief in mijn zenderlijst.


Kan ziggo sportpakket wel toevoegen, dan zie ik hem wel staan maar als ik dat aanklik krijg ik een melding dat er al een wijziging is en dat sport pakket dus niet toegevoegd kan worden.


Hallo @Ingrid1504,

Wat gebeurd er als je het in MijnKPN probeert toe te voegen? Krijg je dan ook een foutmelding?


Ja krijg ik ook melding 

'Uw wijziging wordt verwerkt. Nieuwe wijzigingen zijn tijdelijk niet mogelijk.'

Maar die wijziging is 2 dagen geleden al gedaan. Zou toch wel een keer verwerkt moeten zijn...


Hi Ingrid, welkom op het forum. 

Dit ligt niet aan jou. We hebben inmiddels meerdere meldingen hiervan ontvangen en we zien ook dat de activatie blijft hangen. Dit is inmiddels opgepakt door onze technische dienst, ze werken hard aan een oplossing. 

Ik wil je vriendelijk verzoeken om dit even af te wachten. Mijn excuses voor het ongemak. 


Duurt wel erg lang tot er een oplossing is gevonden..... inmiddels 3 dagen.


Ik ervaar het hier ook @Ingrid1504. Denk dat het heel druk is met aanvragen. ;)


Juist extra reden om t snel op te lossen toch? 😉


Eens, pech ook nog dat het weekend ertussen zit. Dit heeft niets met de drukte te maken, ergens loopt dit vast. We zijn nu aan het kijken waar dit precies is, aan onze kant of aan de zender kant. Ik heb helaas nog geen update hierover. 


Ik ervaar dit ook, ben al sinds wo bezig om de zenders te krijgen


Hallo @Ingrid1504 en @Pascrie31 hebben jullie dit nog steeds? Bij mij is de order er inmiddels door en ik kan de zenders op 233 en verder bekijken.  


Nee hier nog steeds niet. 


Nee hier nog steeds niet. 

Staat het wel geactiveerd in MijnKPN? Ik moest in mijn eigen zenderlijst nog wel de zenders aanvinken. Als je de standaard lijst gebruikt hoeft dat niet, maar moet het vanzelf gebeuren.


Ik gebruik de standaard zenderlijst. Zowel via service , zenderpakketten, als in mijn KPN kan ik geen pakketten toevoegen en staan ze er ook niet vermeld.


Sorry bij mij werkt het ook nog steeds niet 


Hmm gek, had even de hoop dat issues nu opgelost waren. Vreemd dat de order er bij mij dan wel door is. @Alex_P, heb jij hier al iets meer informatie over gekregen?


hier het zelfde probleem! al meerdere keren contact opgenomen maar daar schiet je ook niet heel veel mee op. zaterdag werd er gezegd ‘binnen 1 uur staat je ziggo sport er op’ nog steeds niks en in mijn kpn nog steeds ‘Uw wijziging wordt verwerkt. Nieuwe wijzigingen zijn tijdelijk niet mogelijk.' 


Nu ineens doet hij het wel. Dus nu hopen dat het voor iedereen zo is. Naar het kanaalnummer gaan werkte niet. Hij staat ook niet bij verborgen zenders maar bij scrollen door hele zender lijst heen kwamen ze naar voren


Hier nog steeds niet


Hier kan ik inmiddels ook Ziggo kijken.....  Bedankt voor het meedenken.


Goed om te horen! Veel kijkplezier @Ingrid1504@dewit9, is het bij jou ook opgelost?


Hi all, dit hoort voor iedereen goed te werken. Mocht het niet zo zijn, laat het me hier vooral weten.