Skip to main content
Vraag

Zijn de ondertiteling en layout veranderd na update TV+?

• March 6, 2026
  • 5 reacties
  • 61 keer bekeken

Hallo beste mensen.

Kan het kloppen dat wanneer ik kijk naar een opgenomen progamma,dat er na de update ik geen ondertiteling meer zie bij het vooruit spoelen .

Ook ziet de layout er anders uit,dus wanneer ik vooruitspoel krijg ik een kleiner beeld en zie ik geen ondertiteling meer.

Kan ik dit weer terug zetten naar de oude situatie dus met behoud van de ondertiteling tijdns het spoelen.

En kan het kloppen dat ik niet meer met mijn FB account kan inloggen op het forum

5 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • March 6, 2026

Kan het kloppen dat wanneer ik kijk naar een opgenomen progamma,dat er na de update ik geen ondertiteling meer zie bij het vooruit spoelen .

Klopt. De ondertiteling voor slechthorenden wordt in het kleine beeld niet overgenomen. Maar las je dat tijdens het spoelen? In een flits dan.… de voortgangsbalk zat er ook half transparant overheen. 

Kan ik dit weer terug zetten naar de oude situatie dus met behoud van de ondertiteling tijdens het spoelen.

Nee. Misschien kan men ervoor zorgen dat het in de thumnail ook weer zichtbaar wordt. Spoelen met volledig beeld lijkt niet terug te komen omdat dat meer data verbruikt. Ook qua opslag van de plaatjes.

En kan het kloppen dat ik niet meer met mijn FB account kan inloggen op het forum.

Dat klopt. Dat is beëindigd. Al zie ik die keuze er nog wel bij staan, het werkt niet. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • March 6, 2026

PeterG.

Vind ik persoonlijk geen vernieuwing.

Maar het is dan niet anders.

Iig bedankt voor je reactie

• Auteur
  • Deelnemer
  • March 6, 2026

wat ik dan niet snap dat de nieuwe update voor de app is?

Waarom heeft deze update consequenties voor de plus box dan?

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • March 6, 2026

Dit is geen update van de app. Maar juist van de plus box. Zie hier:

De app heeft nooit spoelen met beeld gehad en nog niet. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • March 6, 2026

PeterG .

Sorry maar ik bedoelde dus de plus box.