Skip to main content

Even een praktische vraag:

Zijn er nu 4k ontvanger beschikbaar bij KPN die voor 18 november geleverd kunnen worden?

 

Groeten JanKoi

Hallo @JanKoi ,

Dat heeft vast met het komende WK te maken. 
 

Je zult als bestaande klant voor zo’n ontvanger een abonnement moeten afsluiten op het 4K-pakket. Dan krijg je de juiste ontvanger. Mogelijk moet je daarvoor overstappen op KPN Hussel. Je kunt alles regelen via MijnKPN. Bellen naar 0800-0402 is ook mogelijk. 
 

Je hebt nu nog tien dagen tot 18 november, dus dat zou met gemak moeten lukken. 


Rare vraag ... KPN is geen webshop of zoiets die u gaan vertellen of ze iets op voorraad hebben.

Als u geen klant bent bent en wel klant wilt worden, dan zal dat niet meer lukken om voor 18 november.

Als bestaande klant kunt u het 4K abonnement afsluiten. Dan kunt u er vanuit gaan dat u voor 18 november een 4K ontvanger in huis zult hebben.


Hallo @JanKoi ,

Dat heeft vast met het komende WK te maken. 
 

Je zult als bestaande klant voor zo’n ontvanger een abonnement moeten afsluiten op het 4K-pakket. Dan krijg je de juiste ontvanger. Mogelijk moet je daarvoor overstappen op KPN Hussel. Je kunt alles regelen via MijnKPN. Bellen naar 0800-0402 is ook mogelijk. 
 

Je hebt nu nog tien dagen tot 18 november, dus dat zou met gemak moeten lukken. 

Goedemiddag,

Bedankt voor het antwoord, ben net ook weer telefonisch in overleg geweest over mijn toegezegde 4K ontvanger maar volgens de dame van de KPN zijn deze niet leverbaar op dit moment.

“Bel in januari of februari 2023 maar terug” was het advies van de dame.

 

Ik had al een beetje het gevoel dat KPN van ons af wil na 13 jaar trouwe klant te zijn geweest.

Uiteraard werd er een maand geleden toen ik mijn contract voor een jaar heb verlengd aangegeven dat ik er een 4k ontvanger bij zou krijgen, met de Bluetooth afstandsbediening (eis van mijn vrouw om bij KPN te mogen blijven) zodat de ontvanger niet meer op het meubel zou hoeven te staan.

Ondertussen 5 x contact gehad met allerlei beloften, ( wordt geregeld, komt via de backoffice naar u toe e.d. ) 

En ja, ik weet dat mijn snelheid (50Mbit) niet hoog genoeg is (ligt aan KPN infrastructuur, wil er graag voor bijbetalen), maar het gaat primair om de toegezegde ontvanger.

 

Heel jammer dat er zo wordt omgegaan met bestaande klanten, maar misschien bied het forum ons nog een opening!

 

Groeten JanKoi

 

 

 

 


Heeft u het 4K abonnement erbij? Van € 2,50 per maand? Zonder dat abonnement gaat u nooit een 4K ontvanger krijgen. 


Goedemiddag Nick83,

Daar zit nou exact het probleem, wij kunnen op ons adres geen 4K abonnement afsluiten omdat de maximale snelheid van de infrastructuur van KPN ontoereikend is.

Echter wij zijn van mening dat wanneer wij een afspraak maken met KPN dat wij een 4K ontvanger bij ons nieuwe contract krijgen dat deze ook moete worden geleverd. 

En mij maken ze niet wijs dat deze 4K ontvanger niet goed werkt wanneer wij de HD zenders via deze ontvanger willen bekijken.

Overigens kijken wij bij vele streamingsdiensten ook in 4K kwaliteit, inclusief Dolby Atmos, zonder dat wij haperingen ervaren.


Goedemiddag Nick83,

Daar zit nou exact het probleem, wij kunnen op ons adres geen 4K abonnement afsluiten omdat de maximale snelheid van de infrastructuur van KPN ontoereikend is.

Dan gaat u hem dus niet krijgen.

Echter wij zijn van mening dat wanneer wij een afspraak maken met KPN dat wij een 4K ontvanger bij ons nieuwe contract krijgen dat deze ook moete worden geleverd.

Een medewerker aan de telefoon kan helemaal niet bepalen of u een 4K ontvanger krijgt. Als zo'n medewerker dat u toch beloofd, dan belooft die iets waar die helemaal geen invloed op heeft.