Skip to main content

Hi,

Zijn extra zenderpakketten, specifiek het Hindi pakket, beschikbaar buitenshuis in de iTV app? Dit is voor mij bepalend of ik tv van KPN af ga nemen (of niet).

Bump


Hey @7012rm4ever! Kortgezegd: nee, de zenders uit het Hindi pakket zijn niet beschikbaar Online TV kijken (onderweg) :worried:.

Op onze pagina met uitleg over Online TV kijken via app of web staat onder de veelgestelde vragen het volgende:

Het zenderoverzicht voor Online tv-kijken (onderweg) vind je op de zenderpagina onder ‘Welke zender zoek je’. Ik heb voor je gekeken, maar vond ik geen zenders van het Hindi pakket in terug!


Klopt dat heb ik ook gelezen - er staat in de faq echter absoluut niks vermeld over hoe het zit met eventuele extra zenderpakketten en de beschikbaarheid daarvan - er wordt uitsluitend gesproken over de standaard zenders.

Zou handig zijn om dit in de faq te verduidelijken, scheelt weer vragen en wachttijd :wink:

 @Shyrin_  ben je 100% zeker van je antwoord?

Zijn er andere reeds bestaande gebruikers die hun ervaring kunnen delen?

Als dit echt niet werkt kan ik net zo goed bij ziggo blijven, die zijn al een stuk verder met hun app en geen buitenhuis restricties.

 


We noemen inderdaad de ca 40 zenders die buitenshuis beschikbaar zijn en maken geen onderscheid in standaard of extra zenders. En ja, ik ben zeker van mijn antwoord! :wink:


En ik ben niet zo zeker van je antwoord, @Shyrin_ .

Als je op de pagina www.kpn.com/zenders “Online tv kijken (onderweg)” selecteert zijn dat alleen de BASIS-pakket zenders die onderweg te kijken zijn.
Ik heb ook pluspakket, die worden dan niet genoemd, maar zijn wél onderweg beschikbaar.

Ik weet dat Duits pakket niet thuis en buitenshuis beschikbaar is. Maar van het Hindi pakket…..


En ik ben niet zo zeker van je antwoord, @Shyrin_ .

Als je op de pagina www.kpn.com/zenders “Online tv kijken (onderweg)” selecteert zijn dat alleen de BASIS-pakket zenders die onderweg te kijken zijn.
Ik heb ook pluspakket, die worden dan niet genoemd, maar zijn wél onderweg beschikbaar.

Ik weet dat Duits pakket niet thuis en buitenshuis beschikbaar is. Maar van het Hindi pakket…..

Dit dus, daarom had ik ook niet het volle vertrouwen in de informatievoorziening op de website - die is simpelweg niet zo volledig als men het doet voorkomen.


De énige Hindi zender in het basispakket is niet buitenshuis beschikbaar.

Dat geeft mij ook te denken over het Hindi-pakket met 7 extra zenders….


En ik ben niet zo zeker van je antwoord, @Shyrin_ .

Als je op de pagina www.kpn.com/zenders “Online tv kijken (onderweg)” selecteert zijn dat alleen de BASIS-pakket zenders die onderweg te kijken zijn.
Ik heb ook pluspakket, die worden dan niet genoemd, maar zijn wél onderweg beschikbaar.

Ik weet dat Duits pakket niet thuis en buitenshuis beschikbaar is. Maar van het Hindi pakket…..

Dit dus, daarom had ik ook niet het volle vertrouwen in de informatievoorziening op de website - die is simpelweg niet zo volledig als men het doet voorkomen.

Gelukkig maar, @PeterG want jullie hebben helemaal gelijk! :face_palm_tone4::see_no_evil:
Via het zenderoverzicht voor Online tv-kijken (onderweg) vind je op de zenderpagina onder ‘Welke zender zoek je’ alleen een overzicht van de zenders uit het basispakket, die buitenshuis te kijken zijn. Ik heb bij deze intern nagevraagd of we de zenders uit de extra pakketten ook kunnen toevoegen.

Als ik in de KPN iTV app de selectie “Buitenshuis te bekijken” maak, dan zie ik dat er 2 zenders uit het Hindipakket te bekijken zijn: Utsav Bharat en Utsav Gold


Utsav Bharat zit in de basis.


Ik denk dat het makkelijker is om het gewoon maar een maand te proberen en te zien wat er wel/niet werkt :weary:


Oh, je gaat het pakket gewoon aanzetten? Maar je hebt nu toch geen KPN als provider?

En als je kpn neemt…. er is een annuleringstermijn van 14 dagen. Dus zolang kan je het uitproberen. Daarna zit je er minimaal nog 50 weken aan vast. (in totaal een jaar)


Nog niet inderdaad, maar ik ga het er maar een jaartje op wagen. Is het uiteindelijk niks shoppen we volgend jaar wel weer verder.


Check nog wel even je maximaal beschikbare snelheid op je adres met de kpn-lijn (dsl danwel Ftth)

Fourstack


Reeds in de praktijk getest met een internet only maandabo van KPN die ik naast mijn huidige Ziggo heb draaien. Mijn werk setup loopt nog over Ziggo, maar de rest over de dsl lijn - krijg exact 100/30, wat overeen komt met wat de fourstack site aangeeft.

Het is een stap terug vergeleken met de 300 Mbit van Ziggo, maar de kosten ook, dus ik kan er wel mee leven :)

Fiber is helaas nog een verre toekomstdroom hier in de ghetto van Rotterdam.

Bedankt voor het meedenken @PeterG !