Skip to main content

Hallo,

Misschien een domme vraag, maar beter dom dan stom…

Ik krijg een nieuw modem aangeboden. Fijn, maar hoe zit dat met mijn opnames? Ik ga er wel vanuit, dat mijn opnames niet “in” mijn modem zitten, maar ik wel het wel even zeker weten. Ik ben al eens 100 opnames kwijt geraakt door niet op te letten bij een overijverige KPN medewerker.

 

Geen domme vraag, @Karin3359 . Ik begrijp best dat je het toch effe zeker wil weten. Maar maak je geen zorgen. Jouw opnames zitten inderdaad niet 'in' je modem, maar 'in de cloud ' bij KPN. Dus ook na het vervangen van het modem kun je die opnames nog gewoon terug kijken.


Nee @Karin3359 , jouw opnames zitten niet “in” het modem en ook niet “in” de TV-ontvanger.

De opnames zijn gekoppeld aan jouw abonnementsnummer en staan opgeslagen op de KPN servers (in de "cloud”).


Goedemorgen @Karin3359 ,

Enig puntje om dan in de gaten te houden is dat het abonnementsnummer voor iTV niet veranderd. Zoals hierboven al benoemd is staan de opnames vast op dat nummer. Zolang deze niet veranderd blijven de opnames gewoon beschikbaar.

 


@Karin3359 ik heb ergens op dit forum gelezen dat de opnames na één jaar automatisch zouden komen te vervallen. 


@Karin3359 ik heb ergens op dit forum gelezen dat de opnames na één jaar automatisch zouden komen te vervallen. 

@JRe , dat klopt. Opnames worden automatisch na een jaar verwijderd. Maar dat is een 'beperking' van het systeem, dit heeft niets met modem of ontvanger te maken.