Skip to main content

Je kan een opname plannen via tv en de app. Communiceren deze twee niet met elkaar? Als ik een opname plan via de app zie ik dat niet terug bij tv opgeslagen. En anders om ook. Hoort dat zo?

Had via tv halverwege op de opname knop gerukt. De opname stond wel bij opnames, maar niet in de app. 

Wat gebeurd er als u via de applicatie een opname doet en na de opname de tv ontvanger even herstart?


Hoi @HP51, als zowel de app als de tv-ontvanger gebruik maken van dezelfde iTV gegevens (abonnementsnummer en pincode) zouden ze met elkaar moeten communiceren. Zou je voor me kunnen kijken of beide met dezelfde gegevens zijn aangemeld? Als ze hetzelfde zijn kan je de herstart die Jeroen voorstelt doen, om te kijken of de opnames daarmee zichtbaar worden.


Heb je glasvezel?

Dan kan je helaas de glasvezelkanalen (met een superieur beeld) niet via de telefoon instellen of zien.

Deze zitten op kanaal 661 - 670 met de originele stream van 12,5 MB.

 

Destijds is toegezegd dat HD glas kanalen ook vanaf 1 zouden komen en dat dit probleem dan opgelost zou zijn.

Helaas na enkele jaren nog steeds niet gebeurd. 

 

Alle overige zenders, mag geen probleem zijn.

Ook bijvoorbeeld Ned1 HD (7mb stream) op kanaal 1 kan je zowel op de decoder als telefoon opname instellen en bekijken. (gaat automatisch op beide, decoder, telefoon, app, etc.)


heb de apparaten op gelijke wijze ingelogd, met KPNID, gebruikersnaam en ww..

Herstarten en nu is het beter. 

bedankt


Ik heb de apparaten op gelijke wijze ingelogd, met KPNID, gebruikersnaam en ww..

Herstarten en nu is het beter. 

bedankt

 

Ik begrijp hieruit dat alles nu goed werkt?

Alleen wat bedoel je met “op gelijke wijze ingelogd, met KPNID”? 


Op de pc had ik ingelogd met abonnee nr en code. 

Nu met kpnid. 


Goed om te lezen dat het na het herstarten weer synchroon is op beide apparaten. Hou het voor de zekerheid nog even in de gaten, mogelijk is het daarmee en met het andere inloggen achter de rug. Anders kijken we verder met je mee.