Skip to main content

Ik wil graag mijn abonnement wijzigen naar tv box+ zenders.  Als ik een tweede box erbij bestel voor de tweede televisie. Zit daar ook de zenders bij? Of niet? Het is mij niet duidelijk.

Groet.

Hallo,

Ja hoor, op de tweede box zitten dezelfde zenders (is  gewoon hetzelfde abonnement).

Tweede box kost 5 euro p.m., maar dan krijg je het opnamepakket er gratis bij.

 


Is  je tweede tv een  smart-tv dan  kan je ook via kpn tv app kijken, 5 euro verschil p.m


Is  je tweede tv een  smart-tv dan  kan je ook via kpn tv app kijken, 5 euro verschil p.m

....Klopt, maar als je wilt opnemen is h e t wel een goede optie.


Is  je tweede tv een  smart-tv dan  kan je ook via kpn tv app kijken, 5 euro verschil p.m

....Klopt, maar als je wilt opnemen is h e t wel een goede optie.

En niet alleen als je wilt kunnen opnemen, ook als je van kwaliteit houdt immers de beeldkwaliteit en geluidskwaliteit van de TV+ Box is beduidend beter dan die van de smart-TV app.


Is  je tweede tv een  smart-tv dan  kan je ook via kpn tv app kijken, 5 euro verschil p.m

....Klopt, maar als je wilt opnemen is h e t wel een goede optie.

En niet alleen als je wilt kunnen opnemen, ook als je van kwaliteit houdt immers de beeldkwaliteit en geluidskwaliteit van de TV+ Box is beduidend beter dan die van de smart-TV app.

Ik heb DiW7022 (tv+) uitgeprobeerd op een Philips 65pus8807 en dat beviel mij  niet.

Ik kijk nu op mijn Philips weer met de arris VIP5202 probleemloos. 

Op tweede tv  kijk ik via  kpn tv app op een Sony uit 2014 en en Nvidia shield Android box dat bevalt mij beter dan DiW7022 . Kwaliteit is wel wat minder maar wel probleemloos.

Ik heb wel een tweede kastje  ,Tweede kastje kost €5,- extra  ,zonder tweede kastje kost opnemen  ook €5, aangezien ik wil kunnen opnemen is het zinloos om het tweede kastje op te zeggen

Waarom ik op mijn tweede tv de arris VIP5202 niet gebruikt  omdat op de arris en Sony Tv  kan ik geen apps installeren wel op de nvidia. 


Dank jullie wel voor de reacties. Dat is helpende.

Groet