Skip to main content
Beantwoord

Zoeken in Terugkijken werkt niet

• April 5, 2021
  • 4 reacties
  • 81 keer bekeken

BernardHeuer
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+7

ik wil een programma  zoeken die ik wil terug kijken maar kan niet vinden hoe dit werkt als het als dit mogelijk is  ?  . heb het geprobeerd bij uitgeligt en terug kijken maar daar vind ik niks 

wie kan me hier mee helpen , 

GR bernard 

Beste antwoord door PeterG

Druk op de knop :mag: (of gebruik ‘zoeken’ bovenaan het hoofdmenu).

Typ ten minste 3 letters van je zoekwoord in.

Met :rewind: en :fast_forward: kun je bladeren in de tabbladen (o.a. films, gids, etc. voor Terugkijken moet je gids hebben)

Als je weet op welke zender en welke dag het was:

Ga dan gewoon naar gids en blader naar dag en tijdstip; selecteer uitzending en start met groene knop.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Dennis Overbeek
Wijsgeer

@BernardHeuer welke programma wil je dan zien?

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Antwoord
  • April 5, 2021

Met :rewind: en :fast_forward: kun je bladeren in de tabbladen (o.a. films, gids, etc. voor Terugkijken moet je gids hebben)

Ga dan gewoon naar gids en blader naar dag en tijdstip; selecteer uitzending en start met groene knop.

BernardHeuer
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+7
  • Auteur
  • Slimmerik
  • April 5, 2021

@BernardHeuer welke programma wil je dan zien?

niet iets specifieks , mar was een beetje aan het spellen met de afstandsbedienig  :) 

BernardHeuer
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+7
  • Auteur
  • Slimmerik
  • April 5, 2021

oke ik zag op mijn oude afstandsbediening geen zoek embleempje staan maar op de nieuwe afstandsbediening wel en dan doet hij het goed heb hem nu gewisseld met de afstandsbediening boven :)  thnx