Skip to main content
Beantwoord

Zoekgegevens uit Elektronische Programmagids verwijderen

• May 28, 2020
  • 3 reacties
  • 176 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Langs deze weg wil ik vragen hoe ik mijn zoekgegevens uit de Elektronische Programmagids kan verwijderen?

Dank voor uw reactie.

Jos Parlevliet

Beste antwoord door Rutger van KPN

@Jos Parlevliet Wat @Nick83 zegt klopt. Met een reset van de tv ontvanger zouden normaal gesproken de zoekgegevens moeten verdwijnen. In de nieuwe tv software die op dit moment uitgerold wordt is het mogelijk om deze gegevens te verwijderen met de gele knop op de afstandsbediening. Wanneer iedereen is voorzien van de nieuwe software is nog niet helemaal duidelijk, dit wordt gefaseerd uitgerold om goed te kunnen monitoren of dit overal goed gaat. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • May 28, 2020

Die verdwijnen vanzelf. Na een herstart ofzo.

Rutger van KPN
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+15
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • June 5, 2020

@Jos Parlevliet Wat @Nick83 zegt klopt. Met een reset van de tv ontvanger zouden normaal gesproken de zoekgegevens moeten verdwijnen. In de nieuwe tv software die op dit moment uitgerold wordt is het mogelijk om deze gegevens te verwijderen met de gele knop op de afstandsbediening. Wanneer iedereen is voorzien van de nieuwe software is nog niet helemaal duidelijk, dit wordt gefaseerd uitgerold om goed te kunnen monitoren of dit overal goed gaat. 

Rutger van KPN
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+15

@Jos Parlevliet We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!