Skip to main content

Beste KPN,

Kunnen jullie aub de functie toevoegen dat je de sleeptimer ook op 15, 30, 45, 60 en 90 minuten kunt instellen? De 1e optie 2 uur duurt veel te lang en de geboden oplossing gebruik de TV afstandsbediening is niet praktisch.

 

Wij gebruiken alleen de KPN afstandsbediening voor alle functies en nu moet ik voor de sleeptimer de TV afstandsbediening pakken aangezien dit NIET gaat over de kpn afstandsbediening. 
 

Ik denk dat een makkelijke functie is om toe te voegen.

“Beste KPN”

Op een forum helpen vooral klanten elkaar.

 

Welke KPN tv ontvanger heb je? 


2 x DIW7022


Ik adviseer je het hier toe te voegen. Middels een reactie.

Hmm. Heb je al getest of je tv automatisch uitgaat als er geen signaal (via hdmi) binnenkomt? Mijn tv blijft dan alsnog een kwartier aan….

Of je moet het via HDMI CEC instellen. Dat is decoder aan = tv aan en decoder uit = tv uit.

Zelf gebruik ik de timer van de tv zelf, maar moet daarvoor inderdaad even diens eigen afstandsbediening hanteren. 

Zelf kan ik niet in slaap vallen met tv aan. Heb dan vaak wel radio kanaal aan met het beeldscherm uit. Waar ik ook de afstandsbediening van de televisie zelf gebruik omdat alleen dan het scherm ook écht uit is terwijl er wel (radio) geluid uit komt.


Dag kpn,

 

Waarom inderdaad geen sleeptimer, nu moet je alsnog 2 afstandsbedieningen gebruiken. Simpele functie die toch makkelijk bij instellingen toe te voegen is. Of gebruik 1 van de kleuren toetsen op de afstandsbediening

Groetjes erik