Skip to main content

goedendag heb vorige week zaterdag gebeld met een collega voor een nieuwe tv ontvanger omdat ik er problemen mee had die heeft toe een test gedaan en daar kwam uit dat ik een nieuwe ontvanger op gestuurd zal krijgen en deze zou afgelopen woensdag bezorgd worden maar niets ontvangen gisteren weer contact gehad en daar werd gezegd dat ik geen nieuwe ontvanger krijg terwijl die andere college van jullie alles heeft genoteerd om het op te sturen ze had gezegd dat deze ontvanger die ik hier thuis hen niet goed meer werkt ik heb drie ontvangers van jullie in huis en ik zou de de nieuwste ontvanger krijgen met nieuwe afstand bediening . ik heb  alles bij jullie ook mobiele telefoons en heb nooit klachten gehad en heb ook ooit ergens om gevraagd en nu vraag ik een keer iets en dat gaat dan niet .ik hoop dat dit opgelost word anders ben ik genootzaakt om een andere aanbieder te nemen  zal graag antwoord hier op willen krijgen .mvg p sozef    

Hey @sozef! Als de collega dit genoteerd heeft, dan zouden we dit moeten kunnen terugvinden. Wat voor ontvanger heb je en wat is het serienummer? 
Je geeft aan dat je problemen had? Zijn de problemen inmiddels opgelost? 


Goedend dat klopt dat een collega het heeft gezegd dat jullie het niet terug kunnen vinden is al raar alles wordt toch altijd in de computer gezet neem ik aan, maar ik zou de nieuwe tv ontvanger krijgen  de aller nieuwste die kleine met afstand bedinging maar na een tijdje niets gehad terug gebeld en er zou er een op gestuurd worden pakketje opgehaald maar weer die oude versie dus heb ik het er maar bij laten zitten kan hier heel boos over worden maar schiet niet op verplan om toch op het gemak een andere aanbieder te zoeken die wel zijn afspraken na komt .mvg p sozef


Aaah, er was een 4K-ontvanger beloofd:disappointed_relieved: . Helaas hebben we geen invloed op de geleverde apparatuur. Zolang de voorraad strekt worden HD ontvangers gestuurd. Tenzij je een 4K-pakket hebt in je abonnement. Dan wordt een 4K-ontvanger gewisseld voor een 4K-ontvanger. Jammer om te lezen dat je hier zo ontevreden bent. Helaas kan ik het niet mooier maken dan dit. 
Veel succes bij de andere aanbieder. Hopelijk zien we je in de toekomst terug bij KPN.:nerd:


dat is wel heel raar dat je een 4k pakket moet hebben mijn dochter heeft ook geen 4k pakket en die heeft wel zo 4k ontvanger GRATIS gehad via een monteur aan huis mijn dochter had de zelfde problemen als ik ,dus wel een beetje raar he maar het zal wel aan mijn liggen de ene krijg alles en de andere niets terwijl ik alles bij juilie heb lopen plus mobiele telefoons .mvg p sozef