Skip to main content

Ik heb nog steeds een zwak of geen signaal en dat blijft hoe dan ook zo. 

Ik word van het kastje naar de muur gestuurd en daar schiet ik niets mee op.

Als ik geen tv kan kijken heeft het ook geen zin om aangesloten bij kpn te blijven dus ik ga opzeggen. 

 

Groet 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hallo @300winmag , heb e een glas- of een koper-aansluiting?

Welk merk en type modem heb je?

Welk merk en type tv-decoder heb je?

Is de tv-decoder rechtstreeks met het modem verbonden of anderszins?

Heb je al een een andere HDMI-kabel geprobeerd en/of een andere HDMI-poort op de TV?

 


Hallo Jan

Glasaansluiting.

Modem : Expedia box V10

Tv decoder: Artis,  deze zijn rechtstreek met elkaar verbonden. 

Nog geen andere HDMI kabel geprobeerd, wel meerdere HDMI ingangen geprobeerd.

Groet Angelo.


Tv decoder: Arris bedoel ik


Hallo @300winmag , kom je toevallig uit Zevenaar?

Haal de glasmodem eens minimaal 2 minuten van de stroom af, haal ok de modem van de stroom af en de tv-decoder ook.

Zet na 2 minuten de glasmodem weer op stroom e wacht even totdat deze weer volledig ‘op stoom’ is.

Geef daarna  de V10 een fabrieksreset door met een paperclip het resetgaatje ingedrukt te houden totdat er diverse lampjes gaan knipperen, wacht ook hier tot het modem weer volledig ‘op stoom’ is.

Zet daarna de tv-decoder eens aan en geeft deze een fabrieksreset binnen het instellingen menu.

Gebruik je het nieuwe menu al met softwareversie 8……. of nog het menu met softwareversie 7……?

Werkt alles nu weer goed?

Je zou ook de LAN-kabel tussen modem en tv-decoder eens op een andere poort in de V10 kunnen steken of zelfs een andere LAN-kabel proberen.

Je kunt ook nog eens een andere LAN-kabel tussen de glasmodem en de V10 proberen.

Maar probeer het eerst met de opstartprocedures.

Succes.

 

 


Hallo Jan.

 

Bedankt voor de moeite die je erin hebt gestoken.

Alles geprobeerd maar helaas.

Ik ga het bijltje erbij neerleggen en zeg op bij kpn, want ik zit al 3 weken zonder tv terwijl ik gewoon moet doorbetalen.

Met vriendelijke groet Zaamslag .


Ik kom uit Zaamslag 


Hallo @300winmag , je zou ter overbrugging eens kunnen kijken of er signaal staat op het AOP (lees aansluitpunt) van de lokale kabelmaatschappij (Ziggo?)

Vaak zegt een klant bij de kabelaar op, maar blijft er nog wel een basissignaal op de lijn staan omdat men verzuimt letterlijk in de straatkast wat los te koppelen.

Succes.

 


Ok, Jan

Ik zal er naar kijken.

Bedankt voor je info.

Groeten uit Zaamslag 

 

 


Om maar even aan te geven wat voor een grote bende het met die Kpn service is. 

Als je belt wordt je doodleuk een half uur in de wacht gezet