Skip to main content

Mijn kleinkind pakje gisteren mijn KPN afstandsbediening en duwde op alle knopjes min of meer gelijk. en ineens ging de TV aan en verscheen een sneeuwscherm met de mededeling. zwak of geen signaal. sávonds heb ik mijn exp-box en alle andere tussen stations uitgezet en na 10 minuten weer aangezet. Bij inschakelen van TV - geen verbetering - Ik kon wel de TV -programma's horen m.b.v. mijn blue tooth streamer. Er is dus wel een signaal, maar geen beeld. Uiteindelijk heb ik bovenstaande adviezen ook uitgeprobeerd . dit leverde ook niks op. Wat nu? kan KPN iets voor mij betekenen?

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt origineel

@Ine53

(klein)kinderen….. voortaan de afst.bed. maar wegleggen (hoog of in kastje ofzo).

Ik denk zo maar dat die BlueTooth streamer achterin de tv ontvanger zit. En dus áltijd het geluid zal doorgeven, ook als het televisietoestel uit staat.

Maar met je apparatuur is niks mis denk ik. Ik denk dat je tv nu op de verkeerde ingang afgestemd staat. Met het knopje onder de '7’ kun je 'm weer op de tv ontvanger zetten. Doorgaans is dat de tv ingang HDMI 1.

Of vraag even een buur(t)jongen. Die is er vast handig mee.


Hoi @Ine53 en welkom hier op het KPN Forum :)

 

Excuses voor de late reactie! Het is heel erg druk op het moment en ik was niet eerder in staat om je bericht te beantwoorden. Gelukkig zie ik dat @PeterG je al van de nodige informatie heeft voorzien. Is het inmiddels gelukt en kun je weer gewoon tv kijken? Mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen dan hoor ik dat natuurlijk graag!