Skip to main content

ik heb eens gekeken naar het signaal van de setup box /tv

Verbonden via utp rechtstreeks op het modem!!  Maar signaal is niet constant. Zakt soms onder de 50%
 

Dit verklaart ws ook de bevriezing van het tv beeld?

ik heb glas 200/200 (nog wel)😬

 

krijg je ook een foutcode op de tv ontvanger?

Totaal niks geen foutmelding te zien!!


Ethernet verbindingen hebben geen signaalkwaliteit die je kan zien naar mijn weten.Is dit niet wat anders?

Welke decoder heb je?

Als ik de HDMI kabel eruit trekt is het sognaal gelijk 0,0


krijg je ook een foutcode op de tv ontvanger?

Neen. Totaal niks geen melding te zien👀


Ik zou eens een andere HDMI en UTP kabel proberen. Die kunnen na verloop van tijd ook verzwakken,… 

Had ik al getest. Voor ik het melde van alles al gedaan


krijg je ook een foutcode op de tv ontvanger?

Neen. Totaal niks geen melding te zien👀

Ja,Dat heb je nu al drie keer gezegd,Dat is wel genoeg:sweat_smile:

Als ik de HDMI kabel eruit trekt is het sognaal gelijk 0,0

Zoals eerder al gezegd,Ik heb dit nog nooit meegemaakt en ik kan je op dit moment niet verder helpen.


Ik zou eens een andere HDMI en UTP kabel proberen. Die kunnen na verloop van tijd ook verzwakken,… 

Had ik al getest. Voor ik het melde van alles al gedaan

Je hoeft niet steeds alles te herhalen hoor:laughing:Daar krijg je geen sneller antwoord door.


Waar in het menu van de tv ontvanger vind je dit? Ik heb dezelfde maar ik kan het niet vinden.

Dat is in de TV zelf volgens mij.

Ik zou eens een andere HDMI en UTP kabel proberen. Die kunnen na verloop van tijd ook verzwakken,… 

Die HDMI is waarschijnlijk al een oudje,Gezien de stoffigheid:wink:

 

Handige Harry zeker JeroenB22😤😤😤😤


Waar in het menu van de tv ontvanger vind je dit? Ik heb dezelfde maar ik kan het niet vinden.

Dat is in de TV zelf volgens mij.

Ik zou eens een andere HDMI en UTP kabel proberen. Die kunnen na verloop van tijd ook verzwakken,… 

Die HDMI is waarschijnlijk al een oudje,Gezien de stoffigheid:wink:

 

Handige Harry zeker JeroenB22😤😤😤😤

Hij helpt alleen maar hoor...


Tja, als er niet wordt aangegeven wat er zoal is gedaan,.. Blijft het dweilen met aangeven van suggesties :joy:


Gelukkig heb ik meer bijval van KPN Webcare

want hier wordt wel heel veel.  ……. verklaard 😤

ps. Vul zelf de puntjes maar in😂👍

:electric_plug: eruit…


Tja, als er niet wordt aangegeven wat er zoal is gedaan,.. Blijft het dweilen met aangeven van suggesties :joy:

Lezen. Lezen 👀👀👀👀


Ik zou eens een andere HDMI en UTP kabel proberen. Die kunnen na verloop van tijd ook verzwakken,… 

Had ik al getest. Voor ik het melde van alles al gedaan

Je hoeft niet steeds alles te herhalen hoor:laughing:Daar krijg je geen sneller antwoord door.

😂👍jij je zin. Ik mijn rust

KPN wrbcare heeft het al opgepakt👍


KPN wrbcare heeft het al opgepakt

Gelukkig maar. Bij een “signaalsterkte” via hdmi kan ik me niks voorstellen. Het is digitaal-elektrisch dus het is er of is er niet: 0 % of 100 %. Maar naar mijn mening niet iets ertussen.

Gebruiker510: is je tv ontvanger misschien aangesloten met een verbindingsset via het stopcontact, een zgn DVS? Als dat nog type 200 / MT 2360 is is die aan vervanging toe.
Zo'n DVS zou brak signaal naar de ontvanger en dus hangers van het beeld kunnen verklaren.

Ik hoop van harte dat je probleem (dat gehaper, want dat is wat je aangeeft) wordt opgelost.

@martijn197108 


Beste @Gebruiker510, welkom! Leuk dat je je vraag op ons forum stelt. Ik zie dat de community flink met je meedenkt, maar dat jullie er niet helemaal uitgekomen zijn. Ook begrijp ik dat je je vraag op de sociale media gesteld hebt en dat mijn collega's nu voor je aan de slag gaan? In dat geval is het inderdaad handiger dat je daar dan verder met ons in gesprek gaat. Mocht je toch nog vragen hebben, laat het gerust weten. En ik ben benieuwd wat uiteindelijk de oplossing was! Peter z'n vraag over de DVS is een hele goede vraag in dezen!